Ben, Şahsım, Bizzat Kendim :D

Aralık 16, 2011

Dur bakiim ben de hakkımda hâlâ yazmadığım yedi şey bulabilecek miyim?


  1. Çevrilmiş bir sürü cinayetli dizileri seyredip katili tahmin etmeye bayılırım.(%90 tuttururum:)
  2. Kadayıfın üzerine süt döküp yemeyi severim.
  3. Salatalık doğrarken diklemesine dörde bölerim, öyle mutlu olurum , niyeyse.
  4. Ukalayımdır.
  5. Kuaföre gitmekten nefret ederim. Beyaz saçlarım üç parmak uzadı, hâlâ gideceğim. Üstelik de eve beş dakika mesafede.
  6. Beyaz saçlar dediysek, bembeyaz. 20 yaşımdan beri beyazlıyor zaten :)
  7. Çok güzel yemek yaparım :) (Madde 4 te söylediydim ukala olduğumu, bakmayın öyle. :)
İşte böylece sabah sabah sizleri bu çok mühim konularda bilgilendirmiş oldum :)

Herkese günaydın . (Herkes = hindiba , Katre , any,bana dair , Selen , özii , cenebaz  oluyor anladığım kadarıyla :)

Bugün yaşasın cuma :)

Kıpır kıpır bir hafta sonuna açılsın sabahımız...

    Benzer yazılarım

    10 Yorum yap

    1. mim demeye dilin varmıyor değil mi? :)))

      vardı bende böyle kayıtlı bişiler... Arşivin tozlu raflarını bi kurcalıyım bakalım neler çıkacak :)))

      Günaydınnn...

      YanıtlaSil
    2. bizzat yemekler konusunda şahidim
      any

      YanıtlaSil
    3. bugün kendimi herkese davet ettirme modundayim zaten. size de gelebilir miyim Handan?

      YanıtlaSil
    4. Yok Özii ya, kimseyi mimlemek aklıma gelmemişti, ben dün yoklamada olanları saymıştım sadece:) Ama tabi sen yaz yine de :)

      Afiyet olsun Anycim :)

      YanıtlaSil
    5. Gel Evrencim, bayılırım misafire :D

      YanıtlaSil
    6. 1-3-4-5-7 bana da uydu. Sen benim yerime de cevaplamış oldun:)))

      YanıtlaSil
    7. bu arada fallar ne oldu
      any

      YanıtlaSil
    8. acaba bir ara fırsat bulup fiilen kaçıp sana fal mı baktırsam :)

      Sırf fal için :)))
      any

      YanıtlaSil
    9. Yok kimseyi mimlememiştim Çenebaz, stres yok, rahat olun :D Demek salatalık konusunda yalnız değilim, pek rahatladım :D

      Kaçsana Any, bak bu gece gel, çocuklar da biz de keyif yaparız :D

      YanıtlaSil
    10. Günaydın demek için çok geç kalmışım ben, çok gezdim kendimi kaybettim bugün. İyi akşamlar, aftasonunda iyi eğlenceler artık. Bu arada fal için gözlerimiz yollarda kaldı yani.. :P

      YanıtlaSil