Çok Kararlıyım...

Aralık 05, 2011

Bugün size aşure günü gibi gelebilir. Ben de nefis aşure fotoğrafı çekip koymayı düşünüyor olabilirim. Bilmiyorum, yememeyi başarırsam eğer.

Ama hayır, konumuz o değiş şimdi. Konumuz şu ki, enerjik olmaya karar verdim. Pek kararlıyım. Bugünü "pek karalı olma günü" ilan ettim onun için. Haydi herkes çok kararlı olduğu birşeyi yazsın buraya. Gelecek ay soracağım bakiim kararlar ne durumda :D

Herkese günaydın. Kararlı bir haftaya açılsın sabahımız :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydın. Ama sabah sabah kendimi bööyle pek kararlı bir havada hissetmiyorum. Ben başka bi zmaan alayım o kararı:))))

    YanıtlaSil
  2. Daha üretken olmaya karar vermistim haftasonu. Buraya not düsmüs de olayim öyleyse...

    YanıtlaSil
  3. en az 3 kg vermek en güçlü kararlarım arasında , sonra bi Ankara , bi de İstanbul var bu ay planlarımda... Test edelim Handanım ve hepsinden geçmek istiyorum :))))

    YanıtlaSil
  4. Yazdım bir köşeye kızlar...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. tamam itiraf ediyorum bende başladım diyetisyene şu kadar kilo değil de kilo vermek istiyorum:))yaz bakalım beni de:))

    YanıtlaSil
  7. Sözlüye de kaldirirsin sen :)

    YanıtlaSil