Her Zamanki Gibi

Aralık 20, 2011

Dün sabah azimle hastaneye gittim. Ve her zamanki gibi birşeyim olmadığını öğrenip geldim. Bunda kızacak ne var, ne güzel haber diyebilirsiniz. Kızacak şu var ki : Bir ay doğru dürüst yürüyemedim, hâlâ çok hızlı hareket edemiyorum,koşmaya kalksam bacağım tartmıyor, oturuken bile bütün vücüdüm ağrıyor. BİRŞEYİM YOKMUŞ!! E, yokmuş demek.

Tüm geçti geçti dilekleri için teşekkürler :D

Bu arada 15 gündür kararlı olmaya devam ediyorum. Kendimle gurur duymaktayım. Ayrıca sanırım 2 kilo verdim. İnsan hayatta başka ne ister?

Herkese günaydın.

Tatlı sürprizlerle dolu bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun Handan, günaydın. :)

    YanıtlaSil
  2. Handancım hiç birşey olmaması sevindirici bir haber ama bence ihtiyacın olan şey gerçekten spor. Plates filan yapsan bence o ağrılardan eser kalmayacak ciddiyim denemeni öneriyorum.

    Bu arada 2 kilo süper haber ;)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Selen, teşekkür ederim.

    Valla Özii, ihtimal bel fıtığı gibi bir şey var ve fazla ayakta kalınca ortaya çıkıyor. Ben de yürüme delisi birisi olarak her yere yürüyerek gidince kötüleşti. Şimdi duruşuma dikkat edip kendimce çözümler bulmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ah ben bu aralar hiç gelemedim ya sana,görmedim rahatsızlığını:(

    Çok geçmiş olsun canım,umarım şimdi daha iyisindir...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Banu, iyiyim .

    YanıtlaSil