Yapmayı İstediğim 41 Şey

Aralık 27, 2011

41 serisi sırasında başlamıştım ama tabii ki 41 şey bulamamıştım yapacak. Bir bakayım dedim, 12 de kalmış listem. Hımmm, bu bir işaret değil de nedir :)

Gelecek sene bu listeden indirim yaparım umarım :)Aynı zamanda umarım ki gelecek sene bu listeye beni heyecanlandıracak bir çok yeni şey de ekleyebilirim, yoksa yandım :D

1- Mors alfabesini ezberlemek. Ne zaman ihtiyacı olur insanın bilinmez. Herkes ezberlemeli bence.



2- Sağır- dilsiz alfabesini öğrenmek. Bununla ilgili kurs falan birşeyler araştırmalı. Hep merak etmişimdir.


3- Likya Yolu'nda yürümek.  Uzun zamandır isteyip duruyorum ama bir türlü ayarlayamadım. Hepsini bir anda olmasına gerek yok, küçük kaçamaklar halinde de yapılabilir.


4- Karavan alıp yollara vurmak. Sadece gitmek ve anın tadını çıkartmak.


5- Roland Garros ya da Wimbledon Açık Tenis Turnuvalarını canlı seyretmek.


6- Kitap yazmak.


7- Fotoğraf gezilerine katılmak, harika fotoğraflar çekmek.


8- Olimpiyat seyretmek. Bir ara İstanbul'da yapılırsa olur belki :)


9- Bungee jumping yapsam bir daha ayağa kalkabilir miyim ki?


10- Bir kırtasiye dükkanı açmak. Kimseye satamasam da ben kullanırım hepsini :)


11- Bahçe içinde küçük bir ev. Az ve öz eşyalı, ferah, bol ışıklı :)


12- Rafting yapmak.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ben ise en çok kuzey ışıklarını görmek istiyorum..Biraz zor ama olsun
    any:)

    YanıtlaSil
  2. En çok 5-6-11 ve 12 ye katılıyorum

    hımm any 'ninde fikri çok güzelmiş. :))

    YanıtlaSil
  3. evet mutlaka raftini yapmalisin çok keyfli!

    YanıtlaSil