İnanamayacaksınız Ama

Aralık 19, 2011

Birazdan hastaneye gideceğim :D Ağrılarım azaldığı için her an cayabilirim gerçi.

Ayrıca bugün öğleden sonra matematik dersi vermeye gidiyorum. Ayağımı sürterek gideyim de bir iki öğrencim daha olsun. Yapmayı en sevdiğim iş bu, yüksek lisans yıllarımda vardı bir sürü öğrencim, ne keyifti :)

Yalnız pek bir hasta pasta hissediyorum kendimi. Öksürük, hafif ateş falan. Gelen "Geçti geçti" desin.

Selencim falına baktım, yazacak vaktim yok yarına yollarım artık.

İşte böyle . Herkese günaydın.

Sağlıklı bir haftaya açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Gecti gecti:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  2. "Geçti geçti" bol bol öğrencin olsun..
    falda kaçıncı sıradayım ;))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın. Geçti, geçti ama sen gene de ihmal etme, doktora görün. Ben de falında bir sürü öğrenci gördüm:)))

    YanıtlaSil
  4. geçti bebişim geçti...

    Hadi bol bol öğrencin olur İnşallah


    any :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsunn , öğrencilerinde hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil