Nisan 20, 2007

yonca

üzgün
kırgın dargın
kapana kısılmış gibi
hissettiğim bir günümde
gözüme ilişti pembe çiçeklerin
duvarın üzerinde
sen
iki taşın arasında
daracık yerden
meydan okurken herkese
benim ne bahanem olabilir
bu
alabildiğine genişlikte....

Halide Karamahmutoğlu
Pervaneler

Bu sabah annemin güzel şiiri ile günaydın demek istedim :)

Günaydın herkese :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydındırıdımm.
    Giriş yapmaya üşendim anonim takılıyorum .
    Çekildi benjamin

    YanıtlaSil
  2. Handan'cım ben 23 nisan tatiline gidiyorum kendine çok ii bak,
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. hani hep denir ya
    her koşulda kendinden daha zor durumda olanları düşün diye...bu şiir de tam o duygualrı vermiş işte...bizim hakkımız yok şikayet etmeye...biraz da olumlu tarafından baksak hayata..herhalde hala kalmıştır bir yerlerde bir iki umut kırıntısı....

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Ben bu güzel şiir ile belki sana günaydın diyemedim ama güzel bir akşam diliyorum canım handan..nasıl güzel bir şiirdi..teşekkür ederiz paylaştığın iiçn :)) seni çoook kocaman muckssluyorum :)) güzel ama çook güzel bir hafta sonu olsun sizin için olur mu ! :))))

    YanıtlaSil
  5. Handancım cok guzelmiş, pervaneler annenin blog'u mu ben yanlıs mı anladım??

    YanıtlaSil
  6. Günaydın kızlar :) Şiir gerçekten çok güzel değil mi? Eserel,Pervaneler annemin bloğu , onun şiirleri var, ben hepsini çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  7. gercekten cok guzel siirler, blog da seninkiyle yarısır hani..ben arkadasının sanmıstım :)

    YanıtlaSil