Pek Hamaratım :)

Nisan 06, 2007

Öğlenleri Metehan eve geldiğinde, onun sevdiği tarzda şeyler yapmayı seviyorum. Dün de gazetelerin verdiği tariflerden birisini beğendim. Ama kendime göre değiştirdim. Patatesi haşlayıp, yumurta, tuz, karabiberle karıştırarak hamur yaptım. (Aslında maydonoz da toplamıştım bahçeden ama onu katmayı unutmuşum ne yazık ki) Tarifte arasına haşlanmış jambon, yumurta falan koyuyordu. Ben soğanlı domatesli kıyma kavurdum. Bir kabı yağlayıp unladım. İçine patatesli hamurun yarısını yaydım. üzerine ince doğradığım sosisleri dizdim.(Çocuklara sosisli dediğimde yenilme oranı artacağından:) Kıymadan yaydım. Hamurun kalanıyla kapattım. 180 derecede 45 dakika pişirdim.

Şöyle birşey oldu.




Not: Tarifi anlamayanlar yemek sitelerini dolaşsın, ben anlamam o kadar tarif yapmaktan. Ölçüm ayarım yoktur :)

Not2: O şey nefis kokarken kendime ne yaptım dersiniz? Teflon tavada, yağsız ızgara yapılmış kabak :)


Yok canım, sevdiğimden yaptım. Ya gerçekten. İnanmayan Berişe sorsun, seviyorum ben kabağı, tı tı tı..

Not3: Bu gün yaşasın cuma, gülümseyin :)
Paul Simon and Gar...

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bahçesinden maydanoz toplamışmış. Bak ben gittim hangi cümleye takıldım.
    Bahçemiz vardı da, biz mi maydonoz ekmedik.
    Ay sinirlerim bozuldu yine.
    Günaydın madem. Sıcak sıcak yiyeydin de midene oturaydılar bari. hıh.

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha , sana bir saksı maydonoz hediye edeceğim gelecek doğumgününde :)Hem ben yemedim o patatesli şeyi, oğluşlar yediler :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun Handan:))Bende her zaman balkonuma maydonoz dikeceğim diye plan yaparım. Ama nerdeee. Kıskandım bende senin bahçeni şimdi.. Kısır muhabbetli bahçe fotonu unutmadım , aklımda hala...

    YanıtlaSil
  4. Kayınvalidem bana geçen sene bi saksı maydonoz ve nane hediye etti. Bilmiyorum bişi mi ima etmeye çalıştı.
    Ayy bakamadım maydanozlara. Hepsi kurudu gitti.
    Sen bana bi tepsi böreğin içinde yolla onları.

    YanıtlaSil
  5. Handancım katrenin dedigi fotoyu biliyorsun ben de unutamadım :))
    Ayrıca biliyorum ki bugun ku fotolar bana öc olaraktan özel konmuş :))

    Opuyorum ve bavul hazırlamaya gidiyorum. Kendinize iyi bakın. Muck...

    YanıtlaSil
  6. :D ayyy yemedin mii o güzell şeyii :)) Allah'tan şuan karnım tok :D yoksa ölürdüm herhalde :D:D

    günaydınnn güzelll bir hafta sonu dilerim :))

    YanıtlaSil
  7. Katre canım, kıskanmayalım bahçemi :D

    Aylincim, tamam doğum gününde saksı maydanoz yerine börek gelecek :)

    Eserel, yok sana kısır mısır :D İyi yolculuklar :)

    Zehracım, yedim yedim, ertesi gün yedim :(

    YanıtlaSil