Just For Today

Nisan 03, 2007

Haydi mola verelim ne yapıyorsak. Arkamıza yaslanıp, bu güzel şarkının tadını çıkartalım.

george harrison ju...




Zehra'nın isteği üzerine arkamıza yaslanacak koltuğu eklemiş bulunuyorum. Modeli beğenmeyenler, resme tıklamak suretiyle istedikleri koltuğu seçebilirler :)

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. DUR HANDAN BOŞ BOŞ YASLANMA İLE OLMAZ:)) CANIM BEN KAHVE YAPİP GELİYORUM.. SEN KOLTUKLARI AYARLA :)))

    YanıtlaSil
  2. Bekliyorum kahveleri Zahra :)

    YanıtlaSil
  3. kahveler 3 olsa? bi kahve içip giderim ben.. dedidulara karışmam ve duymam :P

    YanıtlaSil
  4. Kahveler 4 oldu.... Ben de bahçemizin vişneleriyle evde yaptığım likörü kapıp geliyorum hemen :-)

    YanıtlaSil
  5. HANDANNN SENN MÜKEMMELSİNN CANIMMMMMSINNN SENN :) GELDİMMMM :)) BİR MOLA ZAMANI :D KOLTUK MÜKEMMEL HANDANN:) BAHÇEDE ÇOOOK GÜZEL OLMUŞ :)) AYY VALLA HAVADA GÜZEL :D

    AYY SANA BU YORUMU YAZANA KADAR 1 SAAT GEÇTİ :( TITITITITI BEN İŞİME DÖNİM BİR RAHAT HAYAL KURDURMAZLAR Kİİ :(((((((

    HANDANN SENİ SEFİYORUM BEN YAAAA :))) ÇOOOOOK HEMDEE :)))))))))))

    YanıtlaSil
  6. anaaa ben yorumu gönderene kadar kayfeler artmış :D geloorrr kahveler buyrun siz oturun beyendiğiniz sandelyeye :D ben hemen yapim :D şekerli mi sade mi :D bende orta yok çünki :P handannn gel gell :)))

    YanıtlaSil
  7. Züper, sen bize birşey mi demek istiyorsun bakiim? Erkeklerde oluyor asıl dedikodu.

    Filiz, bahçe vişnesiyle ev yapımı likör hem de, kahveyle harika gider :)

    Zehracım, ben şekerli alayım canım :)

    YanıtlaSil
  8. ben bir de üstüne fal istiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Ne koltuk görünüyor, ne de müzik çalıyor. Makinist seeeees.
    Bne de züper için grup 4 yüzden dandini dandini dastanayı istiyom. Bi ara çalsana Henden sevabına. Sevinsin çocuk .:))

    YanıtlaSil
  10. HA ha ha , isteklerin de sonu gelmiyor :)

    Angel, tamam sana bir ara fal bakarım :)

    Aylincim müzik biraz geç başlıyor ama çalıyor canım, sen kulaklığını takmayı unuttun herhal :)İsteğini not ettim bi kenara.

    YanıtlaSil
  11. isteklerin sonu gelmeyeceği için bence handan sen aylin denen arkadaşı pek kaale alma derim.. ağar alırsan da ben de onun için plaj sesini koymanı isterim haberin olsun. Tükkanın içinde gözlerini kapasın, yere uzansın güneşleniyormuş gibi. öyle kalsın. kimse yadırgamaz hem :)

    ben bi kahve daha istesem ayıp mı kaçar? :P

    YanıtlaSil
  12. Henden asıl sen bu paşabahçe kristalini kaale alma. Senin dedikodunu yapıyor bana. Çok dedikoducu biri Handan. Bence arkideş listenden de çıkar. İnanmazsan Fatoşa sor. Fatoşla ben konuşmuyoruz onunla. Benim laflarımı değiştirip ona, onunkileri bana yetiştiriyo. Arada seninde dedikodunu yapıyo.
    Yapma züper. Handana cevap hakkı doğuyor diyoruz.
    Aman boşver. Nasılsa haberi yok diyo. Artık haberin var Hendencim.

    Şey dicem. İsmail Yk'yı çok sever bu bizim kristal bardak. Onun ve tüm Veliefendi hipodromu çalışanları için, bomba bomba.com adlı şarkıyı çalar mısın? Dünden beri bu şarkıyı bul da bana yolla deyip duruyordu. Hadi hendencim. Dedikoducudur filan ama iyi biridir. Çal da sevinsin garibim.

    YanıtlaSil
  13. ciyaaaakkkkkkkk!

    Sevgili Henden, biliyorum senin blogunu gsap etmiş durumdayım, bunun için bilahare özür diliyorum senden. Şu bir üst tarafımda linki bozuk bi arkadaş bazı şeyler yazmış. Ben onları yazan parmaklarla o parmakları yönlendiren hücrelerin arasındaki mesafenin fazla olmasından dolayı kelimelerin yanlış aktarıldığı kanısındayım. Zira adı geçen zat bugünler kapitalist dünyanın nimetlerinden faydalanmaya çalıştığı için bir takım kelimelerin anlamlarını yanlış anlamış durumdadır. Mesela krizalit kristalini paşabahçe kristali olarak görebilmek ve yazabilmektedir. Ah ne acı.. Ne kadar üzülüyorum bu söz konusu kişi için bir bilsen Henden.

    Ben buraları çok meşgul etmiim, yerin dardır şimdi. Güzelliklerden bahsedelim biz iyisi mi? Bugün İstanbul çok güzel mesela. hava bedava, denizi izlemek bedava.. bi de bira bedava olsaydı ya.. Bi de hala anlamış değilim şu İsmail YK denen şahsı insanlar hangi mantıkla dinleyebiliyorlar. Huff, ne iğrenç bişeydir o öyle.. Aman Yarabbim!

    YanıtlaSil
  14. Behey ıspanakzade! Heyyy benim parmaklarımla, onları yönlendiren hücreler arasındaki mesafeye laf eden tipitip.
    Kristalinin ne olduğunu bildiğimi bilemeyecek kadar ve böylesine bir dalga geçme durumunda benim vereceğim cevabın ne olacağını kestiremeden, yangına körükle giden şahsiyet.
    Böyle bir yorumla, zaten kristalin krizalit değil de, bir paşabahçe kavanozu olduğunu ispat ediyosun zaten.
    Yine de hey heyy Züpangle.Sen değilmisin ki, suçladığın bu insana, daha dün, ''Kız aylin ben blogumu nasıl popüler hale getiririm'' diyen.
    Bloguna 3 kişi fazla girdimi msn de göbek atan kimdir he sorarım sana.
    Seni popüler kültürün, yandan yemiş blog ikonu seniiii.
    Seni internetin arka kapı çalı süpürgesi seniiiii.
    HAYDA RİNNA RİNA RİNA Nİ NANAYY ZÜPER.
    Hay bozuk linkim kadar taş düşsün kafana züper.
    Yaz bakalım dergine. Bu kaçıncı gol oldu?

    YanıtlaSil
  15. Gol olmaz bu top, üst direkten out olur. Var mısın iddaa'ya?

    iddaaaa iddaaaaa iddaaaa iddaa :P

    "Seni popüler kültürün, yandan yemiş blog ikonu seniiii.
    Seni internetin arka kapı çalı süpürgesi seniiiii.
    HAYDA RİNNA RİNA RİNA Nİ NANAYY ZÜPER."

    Bu sözler neticesinde anladım ki seni abuk subuk yolları olan yerden alıp ufak ufak Bakırköy semalarına getirilmelisin derim ben. Daha da sustum ben..

    YanıtlaSil
  16. Eveeeet .
    Birini tedavi ettik.
    Sıradakiii!

    YanıtlaSil
  17. Henden, kırık linkli arkadaşın yarattığı ve yarattırdığı çevre kirliliğinden dolayı bizzat ben kendim senden özür dilemekteyim.

    YanıtlaSil
  18. Handan'a Henden, Fatoş'a da Totoş'u bi ben derim. Ya başka lakaplar bul ya da arkideşlerimle bir daha görüşme.

    Benim adıma Henden'den özür dilermişşşş.
    Ben senin adına daha neler yapacam haberin yok.

    YanıtlaSil
  19. Bir gün evden çıktım arkamdan neler olmuş. Yok yok, bloğu boş bırakmaya da gelmiyor :)

    YanıtlaSil