Nisan 13, 2007


Var mı çimenlere uzanmak isteyen?



Günaydın :)



Çok güzel bir güne açılsın sabahınız...

Emir Kusturica Go...

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. beeen!.. :D su sinavlarim da gecsin cimenlerde taklalar aticam, topac gibi donucem :D

    YanıtlaSil
  2. ayrica sarki da cok guzel, soylemeden gecmeyeyim dedim :D

    YanıtlaSil
  3. Günaydın . Ne sıkıcı bir gün değil mi Henden püffff. Biz Fatoş'la köprüden atlicez. Sen de gelsene.

    YanıtlaSil
  4. günaydın
    Bende çimenler tembel tembel oturup pasta börek yemek ama hiç kilo almamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Şarkıyı ben de çok severim Erol.

    Aylin, Cim, önce boğaza nazır nefis bir yemek yiyelim köprüde, öyle atlayalım, aç açına gitmek istemiyorum. Gerçi güzel bir yemek yersek atlamak ister miyiz orası da meçhul ya :)

    Gülçin, duygularıma tercüman oldun :D

    YanıtlaSil
  6. Ben ben beeeen

    Pazar günü piknik planım var. İzmir'den gelme tulumum var, gevreğim olmasa da :(

    YanıtlaSil
  7. sâyende güzel bir gün oldu zâten. müzik de süper, çimenlerin üzerine atıverdim kendimi gecenin bu yarısında, sağol Handancım! :))

    YanıtlaSil
  8. günaydın handan:=)

    sima

    YanıtlaSil
  9. istanbuldan kocman bir mutluluk yumağı gönderiyorum sana ...mutluluğuna katkım olsun diye...
    haydi hep beraber uzanalım kırlara

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  10. BEEEEEENNNNNN KOCAMANAN BEN
    TÜRKÇEYİ MAGARİSTANDA OKUYAN BEN ...
    BALKANLARIN VE ORTADOĞUNUN EN HIZLI YAŞAYAN İNSANI VE EN HIZLI SİLAH ÇEKENİ...
    DÖNDÜM BEN DÖNDÜM....DÖNDÜM İŞTE...
    EN İYİ YAĞMURDA ISLANANI,EN İYİ 0 KM'DEN DENİZE BAKANI....EN İYİ TUZLU SUYU İÇİNE ÇEKENİ VE GECE YARISI EN İYİ HASTA BAKANI...VE EN İYİ AĞLAYANI...
    DÖNDÜM BEN....DÖNDÜM İŞTE GÜL KOCAMANNNNN....DÖNDÜM BEN...
    SENİ EN ÇOOOKKKKK SEVENİ....(BANANE BUGÜN EN EGOİST GÜNÜM)

    ZU...

    YanıtlaSil
  11. kirazg yi ziyaret ederken burayada uğramadan geçmiim dedim:))

    ben uzandım bugün o harikaların üzerine.. muhteşem bişiydi gerçekten de..

    beyazgelinciik

    YanıtlaSil
  12. Herkese günaydın, ben çimenlerin üzerinde uyuyakalmışım da :D

    Aslıcım, umarım piknik planını gerçekleştirmişsindir. Bakarım bloğuna birazdan :) Cumartesi Metehan'ın okulunda piknik vardı, biz de on dakika katıldık, pek keyifliydi.

    Sen de sağol Candan :)Müzik nefis di mi?

    Günaydın Sima :)

    Teşekkür ederim Bibis, sen de sevgiyle kal :)

    Canım Zu , tamam kızım sen kendine gelmişsin :D

    Hoşgeldin Beyaz Gelincik :) Günaydın.

    YanıtlaSil