Acaba

Nisan 10, 2007

Meyve sularının yeni kapaklarını dizayn ederken " Evet evet, dibinde hep biraz kalsın, dökemeyip sinir olsunlar. Ni ho ha hayt!" diye mi düşündü sadistin biri ?

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. AYY AYNI ŞEYE BENDE SİNİR OLUYORUM :(

    YanıtlaSil
  2. cappylerden bahsediyorsun değil mi? Ben kapağını söküyorum en son damlada.tek damla bırakmıyorum. böle böle zengin olcam napim.

    YanıtlaSil
  3. Hayır bir de kapak ortada, bir sağa bir sola eğ dur işin yoksa :(

    YanıtlaSil
  4. Kızım yok mu mutfak makasın? Haşırt diye kes kutunun ortasından. Aman hiç bana çekmemişin he.
    Meyve suyu kutularından sebep depresyona girmiş birisi :))

    YanıtlaSil
  5. evet o diplerde kalanları içebilmek için sürekli mücadele veriyorum uyuzluğuna. ama aklı başında bi insanımdır ben, öyle meyve suyu kutularından dolayı da depresyona filan giremem yani

    YanıtlaSil