Tak Tak Takıntı

Nisan 16, 2007

Ben küfürlere gülemiyorum. Hareket çekmelere de gülemiyorum. Arada gülebileceğim şeyler çıktı tabi ki ama sinir olmuştum bir kere .

Sonuç kısmındaki fikir güzeldi. Gelgelelim onu da gözümüze o kadar sokmuşlardı ki.

En son su, şeker, gıda boyasında sıkılmıştım bu kadar.

Ama siz bakmayın bana yine de, millet kırılıyordu gülmekten...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ben yine ne kaçırdım? Kim kime küfür etmiş hııı?

    YanıtlaSil
  2. Ayy yoksa bana mı bişi oldu, biri bişi dedi, yine benim haberim yok?

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha, kız tiyatroya gittim onu yazıyorum. Öldüreceksin sen beni :) Benim tiyatro eleştirim de bu kadar olur işte:)

    YanıtlaSil
  4. Hee öyle desene kı. Valla yine bişi oldu sandım. :))

    YanıtlaSil
  5. He günaydın ayrıca

    YanıtlaSil