Oyna- Öğren

Nisan 05, 2007

Benim gibi 67 ilde kalmış olanlar için ideal bir oyun buldum. Şu adresten ulaşabilirsiniz. Ben "il Bulmaca3" ü indirdim oynuyorum. En son 40 ili yanlışsız bildim. (3 ille başlamıştım:) Dağlar, akarsular da var. Şehirleri bitireyim onlara geleceğim :)

En kolay oynarken öğreniliyor.

Bir zamanlar iş yerinde klavyeler q dan f e çevrilmişti. O zaman havadan süzülen harfleri yakalamaya çalışırken alışmıştık yeni klavyeye:)

Zaten ingilizceyi de bilgisayar oyunlarını anlamaya çalışırken söktüydüm:)

Tamam tamam , konu uzadı biraz, bakmayın öyle. Gidin, oynayın, öğrenin işte...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. :D nerden bulursun sen bunları :)) helal sana ;) iyi akşamlar :))

    YanıtlaSil
  2. :)hımm eglenceli bir oyuna benziyor, takım oyunumu peki.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın kızlar.

    Türkiye haritasında il bulma oyunu Eserel. Takım oyunu değil.

    Dünkü son rekorum 74 bu arada :D

    YanıtlaSil