Nisan 05, 2007

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Günaydın Henden. Yağmur yağıyor biliyor musun? :))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan, evet yağmur yağıyor, harika !

    Aylinciğim, ben sana ulaşamıyorum ne olacak bu yorumhanelerin durumu?

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan:)) Bizim gece yağmıştı yağmur. Şimdi yerini sakinliğe bırakmış. Ve denizin kokusu muhteşem...Nereden mi biliyorum? Kokladım geldim herhalde yahu:)))


    Not: bu ev boyama işi nereden çıktı yahu? Yok öyle birşey:))İşim yokta bu havada ev boyayacağım...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın kızlar :)

    Aylin, gözün aydın :)Ne güzel temizlenmiştir şimdi şehir :)

    Aylin, bak Aslı ne diyor , duydun mu? Bir ziyaretçi defteri vardı o da kalktı. Telepatik mi ulaşıcaz sana kızım?

    Katre, burada da dün gece yağdı, çok güzeldi. Ev boyama iş nereden çıktı sahi? Öyle birşey mi demişim sana? Dur bakayım gelip de.

    YanıtlaSil