Dünyanın En Güzel Annesine

Nisan 04, 2007



Acaba bugün ne yazsam diye ekrana umutsuzca bakarken annem aradı. Yazacak birşeyler bulmaya çalıştığımı söyleyince "Ben, o damla fotoğrafının büyük halini istiyorum" dedi. Aslında mesajı dün vermişti bana ama aynı fotoğrafı peşpeşe basmak istememiştim. Gelgelelim, işin içinde annem olunca onu reddetmek ne mümkün :)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi, bu nefis damla taşlı kolye annem için :)

Efendim? Herkesin annesi kendisine güzel mi? Yok öyle birşey :D

Herkese günaydın. Işıl ışıl bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. GÜNAYYYDINNNN HANDANN:))) BENCE HERKESİN ANNESİ KENDİNE GÜZEL :) ANNELER İÇİN DE ÇOCUKLARI GÜZEL :)))EE O ZAMAN ÇİRKİN OLANLAR BABALAR MI :))))))) YOK YOOK BABALAR DA GÜZEL :)) ÇİRKİN KİMSE YOOK :)))

    ÖPERİMM SENİİ KOCUMANNN :))) ŞÖYLEEE ENNN ENERJİ DOLU BİR GÜN OLSUN :)))

    YanıtlaSil
  2. Tünaydın Handan.. Bütün anneler güzeldir... Senin annenin kolyesi de çok güzel yalnız:))

    YanıtlaSil
  3. İlahi kızlar, e herhalde herkesin annesi güzel :)

    YanıtlaSil