Soluksuz

Nisan 11, 2007

Hep konuşuyoruz. Havalar, sular. Çocuklar. Hiç boşluk bırakmıyoruz. Susmamak gerek.

Hep bir yerlere yetişiyoruz. Ya da aklımız bir yerlerde oluyor. Gözümüzün önündekini fark etmeden geçiyoruz.

Hep yorgunuz. Durup dinlenmeye hiç vaktimiz yok. O kadar çok şey var ki yapacak. Ooooo...

Hep kalabalıklara karışıyoruz. Ben, sen, biz, siz...

Koşu bantındayız sanki, bir an dursak, düşeceğiz...

Collective Soul - ...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. günaydınnn handan :) yaa sen çok yorulmuşsun be kuzum :( gel seni kahvaltıya çıkarim :) ne dersin :)) sonra da kayfe içeriz :D hihihi

    buarada ben de düşünüyorum handan ne zamana kadar koşucaz !! bunun adı hayat maratonu sanırım arkada kalan ölüyor :((( ayy kötü oldum ben kaçim ders maratonum var da azcık :D iş yerinde ders çalıyorum patron görmeden :D hehehehe

    öperimm seni kocamannnnn enn enerjik olanından :D:D:D sabah sabah redbull içmiş gibin olmuşsundur :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Zehra, kızım bu ne enerji sabah sabah. Maşallah maşallah :)

    Günaydın İvriz. Arada durup nefeslenmek, nereye koştuğumuzu hatırlamak, yolumuzun üzerindekilerin tadını çıkartmak gerek, değil mi?

    YanıtlaSil