Çığlık

Nisan 12, 2007

İçine dolup seni sıkan ne varsa, at dışarı.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa aaa aa a a ....

    Yaa sesim çıksa nasıl bağırırdım sabah fian demezdim amaaaa...Sesim hala düzelmedi Handaaann:))Çok yorgunum ben.. Ama günaydın:)))

    YanıtlaSil
  2. Bu nasıl bi müzik ciyaaaaakk. Romantik bişiler yok mu? Zati tepemdeler.
    Ya neden blogspotu Türkçe yapmışlar ki? Ben şimdi Türkçeye nasıl alışcam offff offfff.

    YanıtlaSil
  3. ay handan bu nasıl müzık aklım oynadı yerınden valla, epey bırıkmıs sende anlasılan:=))
    sıma

    YanıtlaSil
  4. Ya kızlar size uzun uzun cevap yazmıştım ama Blogger hizmet dışı dediler, almadılar. Bir daha yazmaya üşendim şimdi.

    Günaydın hepinize :)

    YanıtlaSil
  5. Bir sözümü anımsattı bu sözünüz.. "Döküver taşan ne varsa senden"

    YanıtlaSil