Güüünaydınnnnn....

Nisan 16, 2007


Hastalara şifa, dertlilere deva, açlara sıcacık yemek, öğrencilere zihin açıklığı, çalışanlara enerji, annelere sabır, çamaşır asanlara rüzgâr, cam silenlere güneş, ağlayanlara mendil, uykusuzlara yastık, kafasını kuma gömenlere akıl fikir diliyorum :)


Haydi, derin bir nefes alalım yepyeni güne karşı. Sonra bırakalım tüm sıkıntıları nefesle birlikte...

Not: Denize girmeyiniz, aksi halde üşütmelerden ben sorumlu değilim valla :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Kandil duası gibi olmuş. Amin !
    Günaydın ayrıca.

    YanıtlaSil
  2. Günaydddıııınnn..
    Haftaya bomba gibi başlamam lazım biliyorum ama kafam kalmıyor:(

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Aylin :)

    Günaydın Gülçin, kim bilir haftasonu nasıl hızlı yaşadın sen :D

    YanıtlaSil
  4. Gunaydın Handan şekeri. Döndüm ben :). Hala sizin oralarda guzel mi havalarr??

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Eserel :) Umarım güzel geçmiştir küçük kaçamağın :)

    YanıtlaSil
  6. ay handannn süper bu foto yahu, ben buraya balıklama atlarım boynumu falan kırarım:=)) allah muhafaza:=)

    sıma

    YanıtlaSil