Serhe :)

Ocak 12, 2007



30 sene ha?

Ama sen hâlâ benim küçük kardeşimsin :)

Sen olmasan bana kim cetvel alacaktı? Kime yedirecektim sulu bisküvileri. Kimin küçük annesi olacaktım?

6 uzun sene bekledim senin için.

İyi ki doğdun Ömel Kiltat.



(Uzun zamandır dinlememişsindir diye düşündüm:)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Hep böyle gülümsediğiniz nice yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ayol hepiciğiniz de aynı günlerde mi doğdunuz? Günlerin doğum günü partileriyle geçiyor desene.
    Nice mutlu yıllar, sağlıklı uzun ömürler dilerim ben de.
    Kız iletiver kardişine dediklerimi. Aaaa kendi kendime konuşuyom burada..

    Çok yorgunum çokkkk. Bi çay demleyip yollasana bana Henden.

    YanıtlaSil
  3. Abla, ben artik 30 yasina geldim. Sana Handan diyebilir miyim :P

    Judas Priest'ten "Touch of evil" cok guzel secim olmus. Bir kac defa dinledim mmmm. Ablacigim benim.

    Sen gel de bir ara cadirdan evimizi kurup sulu biskuvilerden atistiralim. Ama en fazla bir tane yiyebilirim. Niye bilmiyorum ama oyle.

    Resmimizi de koymussun. Daha o zamandan bogum bogum kaslarim olacagi belliymis hahahaha:)

    Opuyorum cok sevindirdin beni. Op yegenlerimi de. Kactim simdilik aksam yine konusuruz.

    -Gulcin ve Aylin, sizlere de cok tesekkur ederim cok nazik dilekleriniz icin..

    Bu gun hepimizin dogum gunu (Ufff, uff cekilmezim):P Neyse bu sefer kesin kactim...

    Kursad

    YanıtlaSil
  4. benn geldimm :)) geç kalmışım mı yorumlara aceba :) mutlu yıllara hep birlikte ailece güzel sağlıklı senelere diyip seni de kocamannn öpüp kaçimm :)))canımm handan

    YanıtlaSil
  5. GÜNAYYDINN HANDANN :)) ÖPERİMM KOCAMANN GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM :)

    YanıtlaSil
  6. Yarın akşam haberleri seyret Henden.
    Çok helecanlıyım. Yarın başım belaya girebilir. Beni hapise atarlarsa, kurtarmaya gel tamam mı?

    YanıtlaSil
  7. Kürşadcım bırak ıslak bisküviyi, ben elmalı pasta yapmayı öğrendim artık, sana ondan yaparım. Ama sadece bir dilim veririm ona göre.
    Bana "Handan" diyebilirsin ama 40 yaşıma gelince o malum konuşmayı tekrar yapıp bana "Abla" de derim.
    Seni çok seviyorum, iyi ki de tutturmuşum kardeş diye :)

    YanıtlaSil