Gezdik Gördük 2

Ocak 08, 2007

İşte gezimiz devam ediyor. (Bir gün gezdik ya 1 yıl yazarım artık:)

Konya'da Çatalhöyük evleri.
Bu, yanlış hatırlamıyorsan Van'da Akdamar adasında bulunan kiliseydi.
Divriği Ulu Cami'nin bir kapısı. Sivastaymış bu cami. Bu yapı 1229 da yapılmış, eski eserlere bakınca gördüğümüz incelik neden şimdi yok, nasıl bu kadar uzaklaştık estetik duygusundan.



Bu fotoğrafları da koymaya korkuyorum, şimdi birisi (Bilir o kendini) gelip İstanbul'a geldin de söylemedin haaa diye yakama yapışır diye :) Yok valla bunlar gerçeği değil, taklit taklit.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Oh iyi gezmişsiniz :)

    Tüm Anadoluyu gezmek kolay mı? ;)

    Bu arada seninkiler genç çocuk olmuşlar neredeyse, şaşırdım !!!

    YanıtlaSil
  2. Çok hızlı büyüyorlar Aslıcım senin bebiş bile delikanlı oldu neredeyse.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bilirsin malını:)
    Any

    YanıtlaSil
  4. Biliyom biliyom. Sen İstanbul'a geldin zati. Antalya belediyesiynen bağlantıya geçtim. Orada böyle bir yer olup olmadığını araştırıyorum şimdik. Aynıları İstanbul'da var bunların. Antalya'da olabilemez.

    Deep not: Kız ben perişanları oynuyorum. Çok feci bir haldeyim iş yerinde. Tek başıma yetişemiyorum.
    Yanımda çalışmak ister misin? Her gün İzmir'e gidip, geri gelecen. Yol paranı veririm. Yeni birini almicem dedim ama yetişemiyorum yaaaa. Ayy halimi bi görcen. Zaten şişkolaşmıştım, üstüne bir de saçı başı dağıttım. Yanıma yardımcı almaya da korkuyorum. Ben de şans yok. Gider İstanbul'un en gözü açık, en yankesici tipini bulurum ben. Hatta katil bile bulurum ben. ühüüüü..

    YanıtlaSil