Bulun Bakalım

Ocak 31, 2007







Bunlar hangi filmlerden?
Düşünürken bir yandan da şuradan harika bir sonat dinleyebilirsiniz.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. :)) Bilgisayar başında yakaladım seni Handancım.. Sizinle ilgili yazım yayındadır efendim..

    YanıtlaSil
  2. Gördüm de cevap yazdım bile Ufuk. Biz o hit sayılarını boşuna almıyoruz efendim, takipteyiz...

    YanıtlaSil
  3. Sayacı oto tamircisine mi götürdün yani :)

    YanıtlaSil
  4. ? Anlamadım ne demek istediğini.

    YanıtlaSil
  5. Yahu arabanı satarken otomobil tamircisi kilometre sayacını düşürür ki az kilometre yapmış gözüksün diye..

    YanıtlaSil
  6. Sen de sıfırlamışsın ya :)

    YanıtlaSil
  7. Haaa.. Ay, yordun beni Ufuk, hastayım zaten . Sadece, gizli amacını (!) bilseydim sayacı sıfırlardım, sen de hemen hedefine ulaşırdın dedim :) Oyyy ... Sen onu bırak da, buldun mu hangi filmler olduğunu onu söyle. Tı tı tı...

    YanıtlaSil
  8. Olmass.. Sana sataşmışım, konuyu değiştirmee :). Filmleri söyliim tabii;
    İlk sahne Matrix.. Neo büyücünün yanına girmiş.. Onu görünce heyecanlanmış.
    İkinci sahne Aliye dizisinden.. Sinan denize açılan Aliye'nin arkasından bakakalmış.
    Üçüncüsü.. Wild wild world. Will Smith. Tam hangi sahne çıkaramadım maalesef.
    Dördüncü ve beşinci aynı resim. Fotoşopla deiştirilmiş. Vesikalık.. Filmden filan deil.
    Son resim ise Fazıl Say'ın Ayvalık konserinden.. Gitmiştim ben ona.

    YanıtlaSil
  9. Birinci fotomuzda LEON filminden bir sahne görüyoruz sanırsam.En sevdiğim filmdir kendileri. Ayyyy bir de o filmden bi sahne değilmiş. Ne gülerim he.
    İkinci fotomuzda TRUE ROMANCE isimli maynak bir filmde görüyoruz abimizi. Sonracıma diğer bir maynak filmden bir sahne. Ta ta ta taaaaaaaa DRAKULA.
    Dördüncüye gelirsek HARRY POTTER filminden azkaban bişisi sanırım bu. Benim oğluş pek sever de harry şaşkınını.
    Beşinci resim ise eeeeeee şeyyyyyyy UNUTTUM KONU NEYDİ?
    Son sahnemisler gibi ise IMMORTAL BELOVED...
    Bitti çekiliyom ben isninisnen.İşşallah sırayı karıştırmamışımdır.

    YanıtlaSil
  10. Scarlet Letter dışında hepsini bilmişsin, aferim evlâdım :)

    YanıtlaSil
  11. Afferim bana. Sinema biletini adresime yollayıver.
    Ay hadi yolla bekliyom.

    YanıtlaSil