Günaydın

Ocak 19, 2007

Cd lerimi karıştırırken uzun süredir dinlemediklerime rastladım. Bu türküler çok hoşuma gidiyor benim. Hemen bir tanesini paylaşmak istedim.

Bugün yaşasın Cuma. Keyifli bir güne açılsın sabahımız.

04-evlerinin önü m...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Ay anlayamadım bu türküdeki kadın ne diyor. Evinin önünde nesi varmış? Mersin mi diyor ne diyor? çOK YORGUNUM hENDEN ÇOKKKKKKKKKKKKKKKK. yAZI AYYYYYYYYYYYY harflerde karıştı. Senin temizlikçi gitti mi? Televizyonun camını iyi sildireydin. Bak ocağını da sildir. Sonra bahçeyi de çapalasın. Bacayı da temizlesin. Bayılcam yorgunluktan. Senin evde işi bitince, benim eve yolla teyzemi. Evim de dandini kaç gündür. Ühühüüü bıktım artık bıktımmmmmmmmmm.Çürüycem gitçem bu tükkanda.Gençliğim gitti heyhatttttttttttttt..

    YanıtlaSil
  2. Evlerinin önü Mersin
    Ah sular içer kadınım..
    Mevlam seni bana versin..
    Al hançeri kadınım
    Vur ben öleyim..
    Ah kapınıza bitanem
    Kurban olayım..
    .........................
    Vah be..
    Şu ikinci mısrada sonda birşeyler daha söylüyor anlamadım.. Birkaç ay önce b.ir dizi vardı, ablamlar seyrediylordu sürekli..O dizine dinlemiştim bu türküyü şöyle adam akıllı.. Ve şu yorumu yazarken bile dinledim birkaç kere.. Belil oldu ki bugün bu türküyü mırıldanacağım sürekli.. Sözlerini de bilmiyorum ya "hım hım hım" diyeceğim sadece..

    Senden ricam kalemhane@gmail.com adresine bu türküyü göndermendir.. Mümkünse tabii..

    YanıtlaSil
  3. Valla gönderirdim ama gerek yok :)Şarkının altındaki linke tıklarsan oradan download edebilirsin çocuk.

    YanıtlaSil