Benim Güzel Annem

Ocak 09, 2007

İyi ki doğdun anneciğim.
Her adımımda beni desteklediğin,
her ağlayışımda kucakladığın,
yalnız hissetiğimde yanımda olduğun,
güzellikleri görmemi sağladığın için teşekkür ederim.
İyi ki benim annemsin.
Seni çok seviyorum.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydın handancım,

    ne güzel sevdigin ve herseyi paylastıgın bir annen var.

    annecigine allah uzun ömürler versin.

    sima

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Handan; sana da güzel bir gün diliyorum.Şahsında annene sağlıklı ve huzurlu ömürler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Allah ayırmasın Handan'cım..
    anneciğine, yavrusuyla sağlıklı uzun bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. TEKRAR MERHABA...MUTLU YILLAR...
    ANNENİZ İÇİN GÜZEL DİLEKLERİMİ KABUL EDİN...BİR SÜREDİR UZAK KALDIM BEN DE BLOGTAN AMA DÖNDÜĞÜMDE SÜRPRİZLER ARKA ARKAYA HEP..SİZ DE GELMİŞSİNİZ..
    GÖRÜŞMEK ÜZERE...

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar, uzun ömürler teyzecim.
    (Henden, teyzeciğim diyorum ama , annen maaşallah genç kız gibi. Kızmaz inşallah teyze dedim diye)

    İyi ki doğmuşun ve bu Henden kod adlı hatunu doğurmuşun. Ben napardım Hendensiz.

    YanıtlaSil
  6. Benim Halide yengem yılların eskitemediği kadındır, hatta gençleşmeye de mi başladı ne sanki:)

    Canım Handan ablam böle biraz reklam yapmak gibi olacak ama :P müziklerimi koyduğum sayfada bir güncelleme yaptım, bakalım yenileri beğenecek misin?

    Hepinize bir demet sevgi:)

    Emir

    YanıtlaSil
  7. İyi senelere, nice senelere :)

    YanıtlaSil