Amaaannn...

Ocak 25, 2007

Yazacak birşey bulamadım. Arada bak şunu yazarım dediğim şeyler oluyor ama nedense buraya gelince hepsi uçup gidiyor aklımdan. Ben en iyisi mutfağa gidip yemeğimle ilgileneyim.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. :)))) Ayol kadın mutfağa giderken haber veriyor. Ben de bakkala gidiyorum şimdi. Ekmek alınacak mı? He bak alınacaksa söyle hemen. Ben bakkaldan gelince, evde ekmek yoktu deme bana.
    Bi tabak pilav yedim az önce. Ohhhhhhhhhh sefam olsun. Pilavı yedikten sonra, sorunlarım bitti.
    Artık daha mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. Tabii canım.. Kadının yeri blog sayfaları değil, mutfaktır zaten..

    diyeyim de yazacak birşey bul bari..Bunu dedikten sonra beni nasıl öldüreceğini yazabilirsin mesela :)

    YanıtlaSil
  3. Aylin, canım, çok iyi olur, alsana taze bir ekmek, sabah sabah güzel kahvaltı yapalım.

    Çocuk, valla hiç kışkırtmaya gelecek halim yok şimdi, haklısın:)

    YanıtlaSil
  4. Henden günaydın. Gözlüğümü gördün mü Henden? Her yere baktım yok yok yok. Kız vallahi çok zor durumdayım. Zaten burnumun ucunu görmüyodum, tümden kör oldum şimdi. Ya gözlüğüm yok yaaaaa.

    YanıtlaSil