Arkadaş

Ocak 16, 2007

Kötü haberi nasıl vereceğini düşünürken finalden kaldığın kişidir.

Bir anda kalkıp, önceki gün pişirdiği karnıbaharı tatmaya gittiğindir.

Uzun yoldan dönerken bana sofra hazırla diye telefon ettiğindir.

İlk işine başlama heyecanını seninle paylaşandır.

Gecenin bir yarısı bile olsa yürüyüş yapalım diye dışarı sürüklediğindir.

Sana telefonda kötüyüm dediğinde evine koştuğundur.

İlk konuşmanda kurufasulye tarifi verdiğindir.

Nikâhına hazırlanırken sana saç spreyi yetiştirendir.

Merhaba bile demeden aklındaki soruyu sorabildiğindir.

Değişik bir ortama ilk girdiğin gün, yanına gelip sana hoşgeldin diyendir.

Karşılıklı, hiçbirşey yapmadan konuşmaksızın vakit geçirdiğindir.

Sana çok kızdığında bile başkalarının yanında bunu belli etmeyendir.

Sınava girerken kaleminin yarısını kırıp verendir.

Telefonu bir türlü kapatamadığındır.

Ne kadar işi olursa olsun sana vakit ayırandır.

Aradan yıllar geçmiş olsa da sohbete kaldığın yerden devam ettiğindir.

Mektup yazdığındır.

Bir şarkı duyduğunda hatırlayıp aradığındır.

Düşündüğünde içini sımsıcak yapandır.

Yaşamak, sizlerle çok güzel, iyi ki varsınız :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. :) NASIL GÜZELDİ BU YAZILAR YA..BENİM TOPU TOPU 4 TANE ARKADAŞTAN ÖTE, DOSTUM DİYEBİLECEĞİM HATTA DOSTUM DA DEĞİL KARDEŞİM DİYECEĞİM KIS ARKADAŞLARIM VAR..BUNLARDAN BİRİSİNİ TANIYORSUN ZATEN HANDAN (CANIM ECEM :) ) HER BİR CÜMLEDE BİRİSİNDEN BİRİ GELDİ AKLIMA :) ÇOK GÜZELDİ ÇOK..AMA BUNA ARKADAŞ DENMEZ DAHA BAŞKA BİŞİ BU BENCE :))) SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM VE İYİ AKŞAMLAR DİLİYORUM CANIM HANDAN :)

    YanıtlaSil
  2. "Sınava girerken kaleminin yarısını kırıp verendir."

    çok hoşşş,içim sıcacık oldu bunu okurken.

    YanıtlaSil
  3. için buruk buruk ezilip buruştuu zaman
    telefon açıp " gel bi gayfe içelim be " dediin zaman
    -walla ii olur- diyen kişidir...

    YanıtlaSil
  4. bunlardan bi iki tanesini bulduğum bi iki insan var.. ne güzel.. bak mutlu gibi oldum nerdeyse

    YanıtlaSil
  5. Günaydın.Canım benim,iyi ki sen de varsın.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi doğru.Ayrıca ben şu kurufasülyeli kısmı üzerime aldım. Sen ses etme. Ben o kurufasülyeli kısmı üzerime alıyom. :)

    Ben de bir ara taklit edeyim bu yazıyı .. Ne yazayım diye düşünüp duruyordum mitingden beri. Tı tı tı bana.

    YanıtlaSil
  7. Kız sen fasülyeye soğanı bütün mü atıyon yoksa Bülent Ersoy'un dediği gibim sıçan dişi boyutunda mı doğruyon?
    Beriş kim? Sen beni Beriş'le mi aldatıyon? Kim dedim Beriş? Ayyyyyyyy Beriş kim?
    Çekiliyorum şimdi. Yarın gene gelecem.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel anlatmışsın Handan arkadaşlığı, dostluğu. Bu yazıyı okuduğumda aklıma gelen insanları ve içime dolan huzuru/mutluluğu seviyorum:)) Kendimi şanslı sayıyorum...

    YanıtlaSil