Akıllı Bıdık

Ocak 26, 2007


Canımın içi, yüzün hep böyle gülsün, hayat hep güzellikler getirsin sana. Annen olmak çok gurur veriyor.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. CANIMMM BENİMMMM TEBRİKK EDERİMM :))) KOCAMAN KOCAMANN BÜYÜK ADAM OL :))) AMİNNN YÜZÜN HEP GÜLSÜNN :))

    ÖPERİMM :))

    YanıtlaSil
  2. karneyi ve sizi dört gözle bekliyoruz.
    Aynur abla

    YanıtlaSil
  3. Yerim ben yegenimi. Muck muck.

    Kursad

    YanıtlaSil
  4. aklıma ilkokul yıllarım geldi şimdi, eve karnemi götürünce bizimkilere "bakmanıza gerek yok zaten hepsi beş" derdim:))

    ve karne alma olayı bende pek heyecanlı olmamıştı,alışkanlık mıdır artık bilmiyorum, her zaman beşle dolu olan karnemi almak sıradanlaşmıştı sanki,biliyordum çünkü hepsinin beş olacağını. bu duygu içimde saplanmış duruyor hala. heyecanını hissetmeme duygusu kötü bir şey aslında.

    şimdi de o zamanlarki gibi çalışkan olsak keşke.

    YanıtlaSil
  5. Öp çocum Aylin teysenin elini. Başarıları daim olsun.Allah üniversite diploması aldığı günleri göstersin şekerim. Sonra da damatlığını göstersin.
    Ayyy laflara bak. Kız ben harbiden yaşlanmaya başladım .

    YanıtlaSil
  6. valla pek şeker çıkmış..
    cümleten öptük kendisini..:)

    YanıtlaSil
  7. günayydınnn handannn aylinnn :)) uyanınnn sabahh olduu :)) yahu okullar tatile girdi siz de mi tatile girdiniz :)) hadi hadiii :))) tembeller :)) öperimm kocamann sizi :))

    YanıtlaSil
  8. Huuuuu komşu. Simitleri aldım , peynir de getirdim. Hani benim çayım?
    Ben birkaç gündür daha iyiyim. Vitaminsiz kalmışım ben yahu. Ondan kısa devre yapıp duruyormuşum.
    Zehraaaaaaaa günaydın. Kız Zehra uyanmıyor bu Henden. Elmalı pay yaramadı bu kadına. Rehavet çökmüş ayol.Ben de tahta tadındaki eti formlarımı yiyeyim bari. Hıçkırık.

    YanıtlaSil
  9. aylinnn recimde misin :( yahu vitaminsiz kalmışım diyosun bir de bu tahta tadındakileri yiyosunn :D olmazki canımmm :))) gözlüğünü kaybetmişsin :( umarım en kısa zamanda bulursunn bilirim gözlüksüzlüğün ne demek olduğunu :)) bende dörtgözüm :P hihhihi

    handannnn uyannnnn :))))baksana biz sohbeti koyulaştırdık sen nerdesinnn :)))

    YanıtlaSil
  10. çok şeker çıkmış maşallah,o dişlerin hali ne öyle Mete.Başarılarının devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Zehracım teşekkür ederim:) Siz sohbeti koyulaştırmışsınız Aylin'le bakıyorum :) İyi iyi blogda ses soluk oluyor seviyorum ben.

    İvriz, ben küçükken Milliyet Çocuk dergisi vardı. Onun da bir sayfasında Cimcime. Cimcimenin arkadaşı gözlüklü çalışkan bir çocuk. Eve gelir, bilmem ne sınavından beş aldım der. Evdekiler aferin derler. Herkes sakin işlerine döner. Cimcime ise sınavdan 5 aldığı gün eve fırtına gibi girer.. Evdeki herkeste bayram havası. Anneanneler teyzeler aranır vs vs ... Sen kendi halini anlatınca o aklıma geldi şimdi :)

    Aylin teyzeye el öptürmeye getireyim bi gün. Ama harçlık vermezsen olmaz bak söyliim şimdiden.

    Sağol Enteldantel, şımarmış bir Metehan var fotoğrafta :)

    Teşekkürler Gülçin :)Senin minik kızın da büyüsün, sen de yaşa bu mutluluğu :)

    YanıtlaSil
  12. Ooooo ! Tebrikler, şımardığına göre pek de iyi bir karne o :)

    Handan, dün gece rüyamda gördüm seni, hayırdır inşallah, sana gelmişim ben, balkonda oturuyoruz, başka arkadaşların da geliyor falan filan. Ama en çok dikkatimi çeken şey, gür uzun saçların oldu, ne demek acaba, gidip bir rüya tabiri sitesine bakayım bari :)

    YanıtlaSil
  13. Öğlen olmuş günaydın diyor birisi.
    Gözlüküm geri gelmedi Henden. Cumartesi akşamı yeni gözlük aldım. Bu akşam getircekler yeni gözlükümü.
    Zehra da gözlüklüymüş baksana. Fatoş da gözlüklü. Sen de öyle. Kız biz çok mu entel danteliz. Ondan hepimiz gözlüklüyüz herhalde.
    Aslıcım rüyanda Henden'in saçları gür ise, demek Henden'in saçları seyrelcek. Dökülebilir yani. Eh bu kadar temizliğe saç baş mı dayanır. Kadın kafaı evle bozmuş.Temizlik yapmaktan strese giriyor. Kel kalacak .
    Tı tı tı bana. Ayol rüya tabir ediyoruz burada. Ne kızıyon Henden?

    YanıtlaSil
  14. Aslıcım, hayırdır inşallah. Saçlarım da kısacık ama :)

    Kız Aylin , bak feci olacak, sen saçsız kalacaksın:)

    YanıtlaSil