...

Ocak 22, 2007


Şimdi bu bankta oturup yüzüme düşen damlaların eşliğinde denizi seyretmek isterdim.

Aerosmith - Sing F...

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Kız ne temizliği bitmez bi evin var. Sen aslında sarayda oturuyon di mi?
    Halk arasında stres yaratmamak için açıklamıyon.
    Biliyom zati. Senin bahçe duvarların da altındandı. Rüyamda gördüydüm ya.Kız çıkmadı mı rüyam? Ayyyy çıktı di mi? Sen çok zenginledin ondan iki günde bi evine temizlikçi getirtiyon. Heee anladım ben.
    tı tı tı bana. :o)

    YanıtlaSil
  2. günaydın handan..bende çok isterdim o bankta oturmayı..şuan da ona ihtiyacım var sanırım..çok yoruldum çook :( öperim senii kocamann :)

    YanıtlaSil
  3. Bize de yer var mı ?
    yanına oturabilir miyiz :)

    cim ve daisy

    YanıtlaSil
  4. Evet canım, şimdiye kadar belli etmemeye çalışıyordum ama şıp diye anladın sen :)

    Zehra, Cim, Daisy, hepimiz sıkışırız canım, çıtı pıtı kızlarız şunun şurasında.

    YanıtlaSil
  5. bank ıslak gibi sanki. Oturmak yerine o müzik eşliğinde denizin kenarında yürüyedebiliriz. Bir başka deyişle, o kadar kalabalık olmuş ki bank,bana yer kalmamış gibi. Bir daha yorum için erken gelicem :)

    YanıtlaSil
  6. :) Gülümsettin beni akşam akşam Eserel. Evet evet erken gelmelisin :D

    YanıtlaSil
  7. Benim isteklerimim yanında ne kadar masum bir istek..

    YanıtlaSil
  8. çok sevdiğim bir grubun bu parçasını dinlerken bankı görünce benimde canım orda oturup öylece denizi seyretmek istedi :))

    YanıtlaSil
  9. sİZ ÖTEKİ BANKA OTURUN. bEN ANCA SIĞARIM BU BANKA.CİM DE AĞACIN ALTINA KIVRILIVERSİN. aYYY HARF AYARLARIMLA KİM OYNADI CİYAKKKKKKK

    YanıtlaSil