Almanak

Ocak 18, 2007



2006 nasıl geçti diye bir özet çıkarttım :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. İmdatttttttttttt. Ben işyerindeyim. Saat gecenin bilmiyom kaçı. Sen almanak yapmışın eline sağlık. Ben de bu gece maynak oldum. Yerimi de yadırgıyorum ben. Nasıl uyuyup da, uyanıp da,çekyatda sağa sola dönenip de, her yanım ağrılar içerisindeyken kalkıp da sabaha iş başı yapıp ,yarın akşama kadar çalışacağım. Ayy oturamadım sabah beri. Yicem bu nöbetleri. imdattttttttttttttttt...

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnnnn. Tamam telkinde bulunuyorum kendime. Her yanlarım ağrımıyor, gece zırt pırt yataktan kalkmadığım için iyi uyudum,sonracıma midem de yanmıyor, başım kazan gibi olmamış,evimi özlememişim ayrıca, saçlarım cadı gibi tülermemiş ben uyurken,makyajıda silmeden yatmışım ya, gözlerim kara kara olmamış ben uyurken ayyyyy yapamicem telkin neyim. Yalan söylüyom kendi kendime.:o)

    Kız sana da kolay gelsin. Evin aşınacak temizlemekten. Ben seni bildim bileli, ev temizliyorsun sen. Biraz rahat bırak evi. Ayol kendi yetmiyor, bir de kadın tutmuş. Ev bıkmıştır senden. Temislik temislik nereye kadar.
    Şimdi çekiliyo Aylin. Gene gelecek ben.

    YanıtlaSil