Otuz Mutlu Gün 3. Hafta

Nisan 22, 2022

15 Nisan : Manowar geliyormuş Haziran'da niye söylemiyorsunuz anacım. Beşinci defa gidecek olmam mutluluğumu azaltmıyor. Görür görmez aldım bilet :) (İlk Manowar konser maceram da şurada, yine çılgın yine deli bi maceraydı, pek kısa anlatmışım ama.

16 Nisan : Bütün gün hiçbir şey yapmama mutluluğu. O koltuk senin bu koltuk benim geçti gün. Bir de şu mantık bulmacalarına dadandım, telefonuma indirdim bir tane, oruç kafayla bazen on defa bozup yapıyorum ama olsun. Yaşasın ergen mod :D

17 Nisan: Sabah erken kalkınca yatak odasındaki pencere önü keyif köşeme geçip dışarıyı izlemenin mutluluğu. Pazar sabahı yol gürültüsü nispeten az olunca serçe sesleri, martı sesleri, kumru , karga sesleri duymak iyi geldi. Evde oturup dışarıya bakılacak bu tek köşeye kendime bir yer hazırlayabildiğim için de ayrıca mutluyum :)


18 Nisan : Yağmurlu,  puslu, kapalı ve soğuk bir pazartesi sabahına uyandığımda hiç de keyfim yoktu. Bugün yürüyüşe çıkmasam mı acaba moduna girdim. Sonra kızdım kendime. Evde de zaman öldürüp duruyorsun, ondan da sıkıldın kalk da bir alış veriş merkezine falan gidin annenle diye söylendim. Allah'ım orası da nasıl uzak gözüküyor gözüme. Neyse yağmur altında sevimsiz bir yürüyüşle neredeyse kırk dakikada vardık oraya. Kendime yer kaplamayan bir bulaşıklık istiyordum, silikon, rulo olan bir altlık buldum. Tam oğluşlara göre tişörtlere rastladık Mavi'de. Anneanneleri bayramlık aldı onlara. Biraz kitapçı biraz ev eşyaları satan yerleri dolandık. Neredeyse her hafta gidiyorduk,  pandemi arasından sonra ne gerek var moduna girmeye başladık. Kızıyorum kendime. Oysa iyi geliyor işte. Uzun lâfın kısası, bugünkü mutluluğum bu. Alışveriş merkezine gitmek değil, kendimi gitmeye ikna ettiğime mutlu oldum.


19 Nisan : Yeni bir albüm keşfetmenin mutluluğu :) Mutfakta is yaparken pek güzel dinleniyor . Yürüyüşte de :)


20 Nisan : Buraya evlenmenin mutluluğu diyecektim ama kiracı bir çıksın da sonra mutlu olabileceğiz ancak. Neyse ,küçük (salonu şu anki salonun üçte biri sanırım ) ve otopark sorunu olsa da bir ev aldık. Artık emekli olunca bu kiraları nasıl karşılarız sorunundan kurtulduk:)

21 Nisan: Uzun zaman sonra güneş görmenin mutluluğu. 


Bu hafta da böyle geçmiş.

Sabahki yazıma güzel dileklerini bırakan herkese teşekkür edeyim yazımı bitirmeden. Hatta buraya da ekleyeyim

22 Nisan : Birbirinden güzel arkadaşlara sahip olmanın mutluluğu. Bu konuda hep çok şanslı olduğumu düşünürüm. Hepinizi seviyorum. Öpüldünüz :)




Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. Ben demiştim, Neşeli Evler ev aldırıyor diye. Seninle kaç oldu unuttum :)
    Hayırlı olsun tatlım. Sen orayı da cennet edersin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldırıyor olduğuna emindim Tülin.Teşekkür ederim. Eve girebildiğim zaman yapacağım birşeyler de , umarım uzun sürmez .

      Sil
  2. Gözünaydın sevindi. Kiracılıjtan ev sahipliğine geçmek iyi olmuş.Hele alt komşu felaket. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısı olsun iyi günlerde oturun Handan..

    YanıtlaSil
  4. Buralara bahar gülümsemesi yayılmış,tazelik kol geziyor:))

    YanıtlaSil
  5. Sizin adınıza çok sevindim, ev sahibi olmak kafan rahat demek, güle güle oturun şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiracın var mı derdin var Mehtap :D Çıkarlarsa oturacağız inşallah...

      Sil
  6. Oh ya, süper haber:) Sabahıma neşe saçıldı inan. Hayırlı olsun sister. Sen de seviliyorsun. 🤗😎

    YanıtlaSil
  7. Yeni eviniz de mutlulukla dolacak. Süper haber, hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir haber. Güle güle ,sağlıkla oturun inş. Eminim orada çok iyi insanlarla karşılacaksın. Bir şerden bin hayır doğdu bak.
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu gerçekten de Çenebaz.Teşekkürler :)

      Sil
  9. ev almanıza çok sevindim Handancım güle güle sağlıkla oturun inşallah 2022 size uğuruyla geldi ne güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler B :) 2022 çok yorucu geçiyor ama umarım güzel bitecek...

      Sil
  10. Eviniz hayırlı olsun! Güle güle oturduğunuz zamanlar çok yakında olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Mutlu haftada pek de güzel bir haber! Güle güle, iyi günlerde oturun.

    YanıtlaSil
  12. Çok sevindim Handan. Güle güle oturun sen cennet yaparsın orayı eminim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiracı çıkarsa elimden geleni yapmayı plânlıyorum da, hadi çabucak çıkar inşallah.

      Sil
  13. Eviniz hayırlı olsun, sağlıkla mutlulukla oturmak nasip olsun, güzel görün orada inşşallah. :)

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler Handan. Ev almanıza çok sevindim. Ülke her geçen gün insan dolduğu için kendi evine sahip olmak daha da önemli oldu. Yakın zamanda kiraya ev de bulunamayacak gibi.

    Alışveriş merkezi gezmek insanı eğlendiriyor. Bir şey almasan bile vitrinlere bakıp kafa dağıtıyorsun. Ben de fırsat buldukça gitmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel itibariyle kanı o yönde, fiyatlar çok artacak, ev almak daha da zorlaşacak diyorlar. Kiralar da aldı başını gitti. Allah herkesin yardımcısı olsun.

      Evden dışarı çıkmak iyi geliyor, oturup dururken depresyona giriyor insan.

      Sil