Şu Salonu Pek Keyifle Dekore Ettiydim

Nisan 16, 2022

Bakalım ne kadar oturacağım :)



Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Ben asıl o çayı dökmeden yürüyebilme yeteneğine çarpıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ha :D Kulplu kupa o, rahat taşınıyor :)

      Sil
  2. Salon bayağı büyük ve güzelmiş. Daha güzeli nasip olsun afiyet olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta çok büyük gelmişti ama oğlanların odalarını ayırınca açığa çıkan koltuğu da aldı güzel oldu :)

      Sil
  3. Merhabalar.
    İnşAllah ağız tadıyla, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde uzun bir süre oturursunuz. Salon çok da güzel dekore edilmiş. Elinize, emeğinize sağlık.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey , amin . Teşekkür ederiz.

      Sil
  4. çok şık güle güle otur canım
    keyifle kahveler çaylar iç
    bol misafir ağırla
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Keyifle uzun yıllar oturun diyelim. Hoş sohbetlere ev sahipliği yapsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Ebemkuşağı, bu salonda pek oturmayı düşünmüyoruz ama bir sonraki öyle olur umarım :)

      Sil
  6. Ayy salon da aslında ne güzel olmuş, üç başka köşesi var gibi. :) Yemek alanı ve oturma alanları da aşırı ferah görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salon gerçekten de çok hoşumuza gitti bu haliyle She, tam partilerim için idealdi:)

      Sil
  7. İnşallah sizin için en hayırlısı neyse o olsun 🙏

    YanıtlaSil
  8. Nerede olursan ol yanında sevdiklerin varsa orası cennetten bir köşe oluveriyor.

    Kahvelerini, çaylarını hep neşe içinde iç arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş bilhassa okuma ve spor köşesine bayıldım, olsun kendi evinde daha güzellerini yaparsın inş.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş Handan. Bayıldım. Böyle geniş salonları seviyorum. İçine ihtiyacın olan her şeyi koyabiliyorsun. Çay içtiğin yer favorim oldu :-)

    YanıtlaSil