Şarkı Falı

Nisan 10, 2022











 En sevdiğin fotoğrafa tıklayıp şarkını al :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Şarkımı çok beğendim :) Bu sene Oscar kazanan CODA filminin La Familie Belier filminin yeni uyarlaması olduğunu da öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğrendiğim zaman filmi izlemekten vazgeçmiştim :D

      Sil
  2. ilk resim cafelere bayılırım...
    La Famille Bélier - Je vole (Louane) with English lyrics çıktı şansıma. Coda filminde de izlemiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk fotoğraf beni benden alıyor, canım sıkıldıkça açıp bakacağım :)

      Sil
  3. Harika şarkımı aldım. Teşekkürler. Laura Cahen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkıyı I Lost My Body filminde keşfetmiştim, izlemediysen tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Ben en çok ilk fotoğrafı sevdim, puzzle olsa yapardım bunu keyifle valla.
    La Famille Bélier - Je vole çıktım falımda. :)

    YanıtlaSil
  5. İlk fotoğrafı seçtim. Ünlü ressamların kafede oturan insan resimleri olur ya, onlar gibi görünüyor. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. Ben de ilk fotoğrafı çok sevdim. Gezi postlarını okudum ve canım o kadar seyahat etmek çekti ki, çok güzellerdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk kış günlerinde iç ısıtmak için bakmalık fotoğraf:)

      Seyehati öyle özlemişim ki , artık ufak ufak planlar yapmalı , gerçekten ilaç gibi geliyor.

      Sil
  7. Ben hepsini tıkladım 🤣

    YanıtlaSil