Çok Sıkıldım Artık

Nisan 21, 2022

Sıkıldığım şeylerden bahsetmekten bile sıkılmış durumdayım. Eminim hepsinin sonu güzel bir şeye bağlanacaktır ama tükenmiş hissediyorum şu anda kendimi. 

Sabah dört gibi kalktım. Can'a kahvaltı hazırladım, kendim de bir fincan çay içtim yattım. Ama uyuyamayınca bu saate kadar kitap okudum. Bilgehan kalkıp okula gidecek sanıyordum, o da gitmeyecekmiş. Şimdi yatsam yürüyüşe kadar uyuyabilir miyim, uyuyamaz mıyım bilmiyorum. 

Çok şükür diyecek çok şeyim var çok şükür :) Ama cidden bi huzurlu, durulmuş, neyin ne olacağı belli olmuş, birbirinden sıkıcı konuların üst üste gelmediği zaman dilimine atlamak istiyorum artık. Bunca çirkin insan bana fazla geldi.

Neyse ben gidip yatayım, hiç yürüyüş modunda değilim. Biraz uyku iyi gelecek.

Geçti geçti.


Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Geçecek arkadaşım. Hangi duygu, hangi durum aynı kalıyor ki. Bu da geçecek ;)

    YanıtlaSil
  2. Geçti geçti
    Any

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş gitmiş olsun. Yaz geliyor iki seneden sonra güzel bir yaz geçirelim takma kafana Handan her şey düzeliyor zamanla. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Hepsi geçecek inş. Bundan sonra hep iyi insanlara rast gelsin yolun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. İnşallah çabucak atlatırsın bu günleri 🙏

    YanıtlaSil
  6. Az kaldı Handancım inşallah kendin gibi güzel insanların arasına geri dönmene bence çok az kaldı. Yapabilirsen mizaha vur, ilerde çıkınca o evden fıkra diye anlatacaksın öyle düşünelim, sabır diliyorum!

    YanıtlaSil
  7. Çirkin insanların hepsi çıkıp gitsin hayatlarımızdan artık, amin..
    :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim hepinize . Geçeceğini bilse de darlanıyor insan bazen,gerçekten yoruldum .

    YanıtlaSil
  9. Çirkin insanların da kattıkları var deyip polyannacılık yapacağım şimdi. Başka türlü tutunamıyorum artık. *-*

    YanıtlaSil
  10. Bazen zor günler daha sonraki güzel günlerden önceki son eşik oluyor. Direnmeye devam bu da geçecek.

    YanıtlaSil