Benimkisi Aş İki O Anneminki Aş İki Oooooooo Olsa Gerek

Nisan 26, 2022


İki seneden sonra annem ilk defa evime geldi. Ben salonun bir ucunda o diğer ucunda oturduk. Çıkmadan sosyal mesafeli hatıra fotoğrafı çektirdik     :D

Onu eve götürürken suya verdiğimiz paralardan bahsediyorduk. Benim su şirketim son zıttırı pıttırı sürekli zamlardan sonra 18,50 oldu onunkisi 30 olmuş. İki su arasında ne fark var ki derken olayı çözdüm benimki H2O onunkisi H2OOOoooo olmalı :D


Ramazanın son dönemecine girdik. Son pazartesi bitti. Kaldı 6 gün :) Gelecek ay bol bol planlar yapıp gezip tozmayı hayal ediyorum.


Sincap'a yukarıdan bakmak yerine içinde olmak istiyorum.  Şu anda hayatımızdaki değişmeyen şey o,  minik evimiz :)


Nihayet bahar geldi mi yoksa?  Hadi inşallah.


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Gülüşün anneden :)
    Bizim su 22,5. Ne ola ki bu durumda ?

    YanıtlaSil
  2. Geldi gibi sanki ama akşamları soğuk oluyor :)
    Anneciğine sevgiler selamlar sana öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, akşamları ben de kat kat giyinmeye başlıyorum ama buna da şükür.

      Bizden de sevgiler ve öpücükler :)

      Sil
  3. Ne güzel anne kız sohbetlerinin yerini bir şey tutmaz. Bu sene bol bol gezmeler inşallah. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Nasıl doğal, nasıl güzel kadınlarsınız. İçiniz de dışınız da! Maşallah size!

    YanıtlaSil
  5. Maşallah size ❤️🧿😍🧿❤️ Harikasınız ❤️ Bizim su da 30 demek ki o da H2Ooooo 😂

    YanıtlaSil
  6. Bu sefer bahar tam geldi gibi. :)
    Bizde 30'a alıyoruz sizin aldığınız yer neresiyse söyleyin ordan alıverelim valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi sanırım She :)

      Hahaha, mahallemizin sucusundan alıyorum ben, tadını da seviyorum. On iki liram da cebimde kalıyor :D

      Sil
  7. sincapla çıkacak mısınız bayramda yola?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramda Can'ın boş günü olacak mı bilmiyorum Buket, bugün yarın belli olur.

      Sil
  8. Pozlar müthiş. Bize bahar iki günlüğüne geldi, sonra hemen yaza geçtik :-)

    YanıtlaSil
  9. 9 Tl ile başladığım hamidiye oldu mu sana 25 Tl .En çok içme suyunun pahalanması dokunuyor nedense. Filtreli sürahi aldım nihayetinde, çaya çorbaya falan diye.
    Sincap dinlenmede gibi.
    Bahar değil de artık direkt yaza giricez anlaşıldı bu yıl.
    Resimler şahane:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sincap 'a bir çay içmek için ineceğim bu gidişle, gerçekten özledim. İşin komiği şu anda yaşadığım evden daha çok evim gibi hissettiğim bir yer :)
      Su arıtma cihazı mı taktırsak deyip duruyoruz biz de. Hayır çay bile demlenmiyor musşuk suyuyla, kokuyor.

      Sil
  10. Avusturya'da da su veelektrikçok zamlandı. Özellikle Ukrayna savaşı sonrası 🥺

    YanıtlaSil