Konser Hatıraları: Bölüm 10

Temmuz 05, 2010

Manowar 2005

Bir gece çocuklarla Can'ı evde bırakıp İzmir'den İstanbul'a gidip, akşam konseri izlemiş sonra hemen otobüse binip sabaha İzmir'e geri dönmüştüm. dönmesine de o kadar kolay olmamıştı. Konser Yedi Kule Zindanları'ndaydı. Ama bunu konsere gidenler dışında bilen sanırım yoktu. Çıkışta bir sürü insan orada kalakaldık. Ne bir vasıta ne birşey. Herkes otostop yapmak zorunda kalmıştı. İşin içinde bir de otobüse yetişme telaşı olunca... Neyse o gece yolda bizi alan arkadaşı arada anıp iyi dileklerimi gönderirim. O bizi Taksim'e götürdüydü de ben de otobüsüme yetiştiydim :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Handan'cım döndüm ben:)Çok çınlattım kulaklarını buralarda yokken haberin olsun:))Muck...
    Ayrıca şu konser hatıralarını okuyorum da meğer ne kadar çılgın bir maziniz varmış Handan hanımcığım:))))

    YanıtlaSil
  2. Banucum döndün mü? Özledim valla. Dur hemen sana gelip bir bakayım :D

    YanıtlaSil