30 Mutlu Gün / 2. Hafta

Nisan 14, 2022

 8 Nisan : İftardan sonra içtiğim çayın mutluluğu. Yemek sonrası çayımı alıp koltuğuma gömüldüğüm an içim sıcacık oluyor.


9 Nisan: Tam iftara yetişen yemek sipariş etmenin mutluluğu :) Hem ben yemek pişirmeden gün geçirmiş oldum hem de tam vaktinde yolladılar, sıcak sıcak yedik.  Oh mis.

10 Nisan: Yeni yıkanmış çarşaf nevresim serdiğim yatağa yatma mutluluğu :) Zaten yatağa yatma anları en mutlu anlarımdandır, bir de tertemiz yatağa atınca kendimi başka güzel oluyor :)

11 Nisan: Simit peynir domates çay :) 

12 Nisan : Koruya gitmenin mutluluğu. Hem bir gün öncenin yağmurlu ve soğuk havasının ardından çıkan güneşle içim ısındı hem de korunun o mis kokuları yüzümde gülümseme oluşturdu. 


13 Nisan : Oğluşlarımın sohbetleri. Kitaplardan, müzikten, derslerden, filmlerden. Yanıma gelip anlatıp anlatıp gitmeleri, paylaşmaları, heyecanları benim mutluluk sebebim :)


14 Nisan : Yemek olmayan bi mutluluk bul, yemek olmayan bi mutluluk bul :D  Ama napiim ya, bu akşam pide aldım, fırında nefis ısıtmışım, tereyağ ve reçelle yemenin mutluluğu inanılmaz.  Her gece pide almıyorum sırf bu yüzden :D


Ehehe, mutluluk sebepleri daha çok yemeğe mi kaymış ne :D Ramazan etkisi diyeceğim ama bu benim her zamanki halim.:)

Evet,  sevgili Şule'nin başlattığı 30 Mutlu Gün etkinliği için ikinci haftamı da yazdım ,  bakalım ayın devamı neler getirecek.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Yemekten sonra çay da ayrı bir güzel oluyor. Ben her zaman kahveciydim ama son yıllarda çay kalbimi çaldı.

    Ben de bütün ayı yemek yemenin mutluluğu ile doldurabilirim ama yapmamaya çalışacağım. Yine de birkaç günü yemekle ilgili olacak. Yapacak bir şey yok :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şunu anladım ki bende bu yemek mutluluğu varken kilolar gitmez şule: D

      Sil
  2. Günaydın kilo alma konusu olmasa yemek çok güzel bir şey ya. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Koruda çektiğiniz fotoğraf ne güzel :) İftar sonrası çay candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koru öyle güzeldi ki Gül.

      O çay gerçekten de can suyu gibi :)

      Sil
  4. Beni de bir kaç akşamdır çaycı yaptın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe he demleyip mis gibi içelim Özlem:D

      Sil
  5. Ama yemek başlı başına bir mutluluk sebebi değil mi ya. :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de temiz çarşaf serince yatmayı çok severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun mutluluğu bir başka oluyor, değil mi Derya :)

      Sil