Geleneksel Partiiii

Ekim 31, 2021

















 




Yalan yok, biraz paslanmışım, bu sene oyun bulabilmek için bayağı kıvrandım. Tabi senelerdir büyüdüler bizim çocuklar,  değişik ve ilginç şeyler bulmak gerekiyor. Bu son iksir hazırlama oyunu olsun dedim. Bir ara çok yavan diye mutsuzdum ama aile olarak hazırlanınca ortaya nefis bir şey çıktı. Bahçıvan Can Efendi, Peter Pan'ın gölgesi Metos, çılgın bilim adamının robotu Bilgiç,  oyunumu öyle güzel hale getirdiler ki. Onları izlemeye doyamadım. Aile kumpanyası mı kursak napsak :D

Bu arada Metehan gölge iken Maya'nın da Peter Pan kıyafetiyle gelmesi nasıl bir tesadüftü öyle, tam fotoğraflık malzeme çıktı bize :)

Ve tabii ki parti ekibi. Kimisiyle sadece yılda bir gece buluşuyoruz :D Herkes parti heyecanında olup çocuklar anında oyunların havasına girince insan başka mutlu oluyor. 

Çok yoruldum ama hayatıma, dönüp baktığımda içimi sıcacık yapacak bir gün daha kattığım için mutluyum. 

Tüm cadıların bayramı kutlu olsun. Cadı avına çıkanları hiç umursamayın, sizi mutlu eden ne ise onun için harcayın enerjinizi :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Bayıldımmm, o kadar keyifli görünüyor ki fotoğraflardan bana da yansıdı bu neşe :) Cadılar bayramımız kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceli gözüküyor, kutlu olsun Halloween:)

    YanıtlaSil
  3. Her bir video, her bir kare çok keyifli görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da var, uzun bir video hazırlayacağım becerebilirsem :)

      Sil
  4. Bahçıvan kostümü çok iyi olmuş. Tam filmin sonunda katil çıkacak bir karakter :-)

    YanıtlaSil