Elli Bir Bebeğim. Yolun Yarısı Diyelim Biz Buna :D

Ekim 12, 2021


Yürüyüşten dönüp kendimi koltuğa attım. Oğlanlara kahvaltıyı bu sabah bana hazırlarsınız artık dedim :D Biri sofrayı kuruyor, diğeri sucuklu yımırta pişiririyor. Metehan'a babanı da kaldır da domatesi de o doğasın diye akıl verdim. Üç erkekle yaşayınca bilgisayara komut verir gibi vermezsen error veriyorlar zira,  far görmüş tavşan gibi kalakalıyor benimkiler :D

Şimdi Can kalktı, bana şımarık bir doğumgünü çocuğu görüyorum diyerek geçiyor yanımdan.

Eee,  olucam tabi.


İyi ki doğmuşum :)



Ve bu güzel fotoğraf da bu sabahtan. 

Anne olma günün kutlu olsun anneciğim.  

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Doğum günün kutlu olsun canım, nicelerine sağlıkla erişelim zira bugün benim de doğum günüm :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun Handancığım. Nice mutlu anlar ve böyle güzel kareler biriktirmen dileğiyle 🧿🧿😍😍🎂🎂🎂🌷🌷🌷🥳🥳🥳🥳

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun Handan ❤️ iyi ki doğmuşsun! Sevdiklerinle nice güzel seneler dilerim ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. Çokça bolca sevgiler gönderiyorum nice güzel yılların olsun.

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsuun🎉🎉🎉🎂

    YanıtlaSil
  6. mutlu yillariniz olsun birlikte:)

    YanıtlaSil
  7. ooooo nice mutlu yıllara o zaman :)
    Oğlan çocuklarıyla yaşamak nasıldır bilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun nice senelere sağlıkla mutlulukla

    YanıtlaSil
  9. Iyi ki doğmuşsun. Iyi ki bu satırları yazmak için blog açmışsın. Sevdiklerinle mutlu yıllar Handan. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zehra, benden de sevgiler :)

      Sil
  10. Nice mutlu, neşeli, şans dolu yıllara canım Handan <3

    YanıtlaSil
  11. İyi ki doğmuşsun Handan:) Sağlıkla, keyifle, sevdiklerinle birlikte daha nicelerine! 🎉🍀✨🎂

    YanıtlaSil
  12. Sevdiklerinle birlikte musmutlu yıllar diliyorum Handan:) İyi ki doğmuşsun!
    Kızımız olsaydı doğum günlerinde sürprizli bir şeyler bekleyebilirdik ama erkekler söz konusu olunca hakikaten hiç beklemeyeceksin, sinirini bozmayacaksın ve temiz temiz komut vereceksin. Seni çok iyi anlıyorum:) Kocaman sarılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezer. Valla geçen sene size bırakıyorum dedim, öyle kalakaldılar, bu sene direktiflere devam :D

      Sil
  13. Mutlu yıllar, doğum gününüz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Doğum günün kutlu olsun! Tüm sevdiklerinle birlikte nice mutlu, huzurlu günlere... :)

    YanıtlaSil
  15. Mutlu bir yaş dilerim Handan. Yüzün hep gülsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, amin :) Hepimizin yüzü hep gülsün.

      Sil
  16. maşallah maşallah :) andie macdowell in yeni "maid" adlı dizisini izlesene, kır saçlar için yani :)

    YanıtlaSil
  17. Doğum günün kutlu olsun Handan. Nice güzel ve uzun senelere :-)

    YanıtlaSil