Elimdeki Fotoğraflarla Anlatayım Bari

Ekim 16, 2021

Tatil hayalleri kurarken ekim ayında gidilecek en güzel yerin Antalya olduğuna karar verdik. Her ne kadar Ege'yi çok sevsek de sonbaharda denize girmek biraz hayal oluyor. Gerçi bizimkiler Antalya'da da giremeyeceğimizi zannediyorlardı,  zira İstanbul çok soğuktu :D

Dedim ki oraya kadar tek seferde gitmeye çalışmayalım, Can'ın Isparta'da teyzesi ve kuzeni var onlara uğrayalım.

Nitekim cumartesi öğlen yola çıktık akşama onlardaydık. Evleri yerine karavanda yatacak olmamıza zor ikna etsem de çok keyifli bir akşam ve sabah geçirdik. En son yıllar yıllar önce görmüştük birbirimizi.

Pazar sabahı oradan Antalya'ya geçtik. Kuzenim Ferhan Abla'yı hatırlayanlarınız olacaktır. Karavan hikâyelerimi keyifle takip edip bir gün bizi de ağırla diyordu ama İstanbul'a geldiklerinde görüşememiştik. (Babaanne oldu bizim hatun, bebek olunca da dışarı çıkmadılar hiç:) Ona sürpriz bir baskın yaptık. Apartmanlarının bahçesine kurduk Sincap'ı, çay demleyip ağırladım :)

Sonunda o günün akşamında Alanya yakınlarındaki İncekum kamp alanına vardık, orayla ilgili ayrıntıları bir sonraki yazıda anlatacağım ama buraya kamptaki ikinci gecemizde Can'ın ablası eniştesi yeğeni ve ailesi ile buluştuğumuzu söyleyeyim. 9 kişi 2 köpek 1 karavan 3 çadır :D

Can ile tatilin ilk günlerine mutluluk dağıtma turu adını taktık.

İşin ilginci bu ilk günler bize ekstradan geldi. Normalde salı günü başlıyordu,  çocukların okulu açıldığından haftasonu dönmek zorundaydık. Üç gün eski izinlerimizden kullanmak için dilekçe yazdık, mucizevi şekilde izni verdiler.

Ballıyımdır ben biraz :)

1. Ben de mutlu oldum. 🙂
    Karavan almak için para biriktirmeye başlasam mı ki. Benim oğlan için ideal olurdu. Bu kararla duble oldu mutluluğum:))

2. Uzun zamandır görmediklerimizi görmemizin de verdiği güzel bir enerji var full tazelik gibi bir şey :)
    Güzel olmuş.

1. Gerçekten de var öyle bir enerji Sevgi :)

3. İncekum'un denizini çok sevmiştim Handan. Tabii biz kamp alanına gitmemiştik. Seneye belki yine gideriz diye hayal kuruyoruz hatta.

1. Güzeldi gerçekten de Şule, kamp alanını da tavsiye ederim :)