Küçülmek

Ekim 02, 2021

Küçük anların tadını çıkartıyorum derken kendimi büyük mutlu anlardan alıkoyuyor olabilir miyim diye düşündüm yürürken. (Hâlâ da yürüyorum unutmamak için yazmaya başladım.)

İçimde hep şimdi başıma ne gelecek duygusu var. Çok şükür gelen büyük bir şey yok,  ufak tefek şeyler. Ama başa çıkma kapasitem düştü sanki iyice. 

Migros'un park yerine bıraktığım arabayla oradan çıkmaya çalıştığım gün gibi. Daracık bir yerdi ve ben geri ileri alıyordum sürekli, yapmam gerekeni de biliyordum ama oraya sıkıştım, bir adam halime acıyıp bana "gelgel"  yapmasa sonsuza kadar oradan çıkamayacaktım sanki. İşte aynen öyle hissediyorum şimdi de.

Arada kaçak anların tadını çıkartma konusunda uzmanlaştım ama araba park yerinden çıkamıyor. Ben kısır döngülerimden kurtulamıyorum.

Bu arada annemin kapısına geldim, fonda döne döne "Feeling Good" çalıyor.  Ânın tadını çıkartıyorum.

Bir kaç saat sonra tatile gideceğiz. Can ilave bir kaç gün izin almayı başardı, karavanla yola çıkacağız. Eskiden olsa sadece mutlulukla hazırlanırdım. Şu anda her şeye endişelenmekle meşgulüm. Bunun bir kısmı yaşımdan geliyor, bir kısmı dünyanın hallerinden. Kalanı da halı altına süpürdüklerimden sanırım.

Evet, güzel anların tadını çıkartmayı çok iyi biliyorum. 

Ama arada bardağı gidip doldurmak için yarısı boş demek de gerekiyor sanırım.

Bak, annem hazırlanmamış daha  ben de yazımı bahçede oturup bitiriyorum diye mutluyum şu an.

Off nolcak benim bu halim. 

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Feeling Good kim söylüyor desem?
    güzel bir tatil diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seç beğen al Özlem :)

      https://youtu.be/oHs98TEYecM

      https://youtu.be/Edwsf-8F3sI

      https://youtu.be/CmwRQqJsegw

      https://youtu.be/oHRNrgDIJfo

      Sil
  2. hepimiz aynıyız hepimiz...
    "erkek kafası" istiyorum ben ya. ne güzel işte de geç, irdeleme. dimi..
    iyi tatiller <3

    YanıtlaSil
  3. Otopark benzetmesi ile içinde bulunulan hal çok güzeldi gerçekten:) Endişe halleri yaştan değil de mevsimden kaynaklı olabilir mi? Ben böyle grileşen, yağan, yağmaya meyilli havalarda hem karamsar hemde endişeli olurum nedense:) Sonbaharın ters etki yaptıklarından olabilirsiniz sizde:)

    YanıtlaSil
  4. Endişe yaşla doğru orantılı artıyor sanıyorum. Öyle endişeliyim ki şu sıra. Olabilecek tüm kötü ayrıntılar kafama üşüşüyor. Kendime çok kızıyorum. Neyse. Sana güzel tatiller.

    YanıtlaSil
  5. hepsini dahil etmeli biraz biraz bu hallerimizin sebebine, bana soracak olursan ki kendim tam da bunlarla son zamanlarımı geçiriyorum,çok hareketli şarklardan , sevdiklerinden bir liste yap istemesen de canın sıkılsa da aç, izleyip sevdiğin bir şeyi tekrar izle ama ısrar et yoksa çok fena sarılıyoruz o çıkışı olduğu halde bizim tıkanıp kaldığımız yollarda... sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Çoğumuz öyleyiz çoğumuz. Gençler ayrı sıkıntıda yetişkinler ayrı. Endişelerim iyice rahatsız edici boyuta gelirse hiç beklemeden profesyonel destek almaya çoktan karar verdim:) Ailemin daha büyük kadınları gibi endişe kumkuması bir huysuz olmamaya kararlıyım:) İyi tatiller Handancım, tatil sana iyi gelsin.

    YanıtlaSil