Bir Bahar Temizliği de Bize Lâzım

Ekim 24, 2021


 Sabah mutfağa girdim, bizimkiler uyurken biraz duolingodan fransızca çalıştığım için kulağımda kulaklığım vardı. Tam çıkartacaktım ki onunla müzik dinleyebileceğimi fark ettim. Çocuklar küçükken ağlarlar ya da beni çağırırlar diye kulaklıkla müzik dinleyemiyordum. Bir şekilde kalmış öyle. Sonra düşündüm ki acaba hayatımda bana böyle asılı kalmış kaç tane alışkanlığım var. Artık hiç manası kalmamış ama ben yapmaya devam ediyorum hâlâ.  İnsan dolapları döküp temizlediği gibi kendisini de önüne döküp üzerine yapışmış gereksiz şeyleri ayıklamalı... 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Her bakımdan hafifliktir...

    YanıtlaSil
  2. Yaa şu duolingo ya başlayıp, başlayıp bırakıyorum Handan. Kulaklık iyi fikirmiş :) Sen bırakırken ben başlayayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok mutluyum dualingodan. Tamamen unuttuğum fransızcayı yeniden kelime kelime hatırlıyorum :)

      Sil
  3. Ben de aynı nedenle uzun zaman kulaklık kullanamadım yeni alışıyorum 😁

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim şey, kulaklığı takıp dünyadan kopmak ya da bir kitaba gömülüp tüm dış seslere kapatmak zihnimi :) Gereksiz alışkanlık temizliği fikrine bayıldım :) Kolay gelsin <3

    YanıtlaSil
  5. Gereksiz şeyleri ben de ayıklayayım bir ara:)

    YanıtlaSil
  6. Keşke yapabilsek ne yükler var kim bilir de işte, du bakalım az ötede oynamak için daha biraz vaktimiz var gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çoook yüklerimiz vardır, gereksizleri atalım Eylem :)

      Sil
  7. Çocuklar küçükken kullanılmıyor sahiden. Ben birkaç senedir özellikle yemek yaparken kulaklıkla geziyorum:) Podcast dinlemek iyi oluyor.
    Yalnız bir kulaklıktan yola çıkıp düşüncelere dalmak...:) Biz kadınlara özgü hareketlerden:) Anlamı kalmamış alışkanlıklarından çok daha keyifli yeni alışkanlıklara gönül rahatlığıyla geçmeni dilerim. Gerçekten hepimize lâzım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kulaklıktan oraya nasıl geldim ben de bilmiyorum Sezer :)

      Evet, hepimiz anlamı kalmamışları bırakıp yüreğimizi sıcacık yapanlara daha çok yer verelim bundan sonra.

      Sil
  8. Aklıma askerlikle ilgili bir hikâyeyi getirdi bu durum. Zamanında bir bank boyandığı için oraya kimse oturmasın diye başına nöbetçi bir asker dikmişler. Bank kuruduktan çok sonra bile başında asker nöbet tutmaya devam etmiş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tam o hikâyedeki gibi davranıyoruz bazen :)

      Sil