Eve Dönüş

Ekim 10, 2021







 Dün sabah... 

Daha dün sabahın altı buçuğunda kalkıp bu fotoğrafları çekmiştim. Yedi buçukta hamakta sallanıyordum. Sekizde kendimi denize atmıştım.

Bugün yağmurlu bir sabaha uyandım. Çiçeklerim solmuşlar, onları suladım. Çamaşır makinası doldurdum. Çöplerimi pazar arabasına doldurup pazara giderken camları kumbaraya, kutuları geri dönüşüme attım.

Mangal yapılmasından bıkmış bünyem sebzelere saldırdı. Bir de lüfer gördüm, ağzım kulaklarımda.

İnsanın en büyük zenginliği harika bir tatilden döndüğünde özlediği bir evi olması sanırım.  Yapacak çoook işim var ama olsun. Hepsi bir bir biter.

Hepinize iyi pazarlar. Paylaşacağım çook şey var, tatilde Bilgiç bir hafta boyunca toplamda on beş dakika girdiği denizde telefonunu mayosunun cebinde unuttuğundan hep beni telefonuma el koyup internetimi de bitirdiğinden ancak şimdi gelebiliyorum buralara. 

Öptüm sizi.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Hoşgeldiniz, tatiliniz iyi geçti anladığım kadarıyla,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem. Oldu bir sürü aksaklık ama keyfimizi kaçırmasına izin vermedik :)

      Sil
  2. Oh ne iyi etmişsiniz. Sinir,stres hiçbir şey kalmamıştır:) Sincap'a maşallah. Nerelere götürmüş sizi.
    Haydi şimdi kolay gelsin o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi geldi Zeugma :) Teşekkürler.

      Sil
  3. sezon bitince insan bi home sweet home moduna geçiyor hahahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hep evdeydik zaten, sezonun ucundan bir hafta yakaladık sadece :D

      Sil
  4. Bazen eve dönmek de en az evden gitmek kadar iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten neden gidiyoruz ki, özlemek için :D

      Sil
  5. Hoş geldin Handan yazılar fotoğraflar bekliyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yanım fotoğraf dolu Hülya, bir hale yola koyayım paylaşacağım :)

      Sil
  6. Hoş geldiniz:) Herşey tek tek biter ama keşke eve dönüldüğünde yemekler, temizlik falan da yapılmış olsa güzel olmaz mı:)

    YanıtlaSil
  7. Bu kamplardan sonra eve dönmenin zevki de çok güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  8. Tatile gitmenin güzelliği ayrı eve dönmenin güzelliği ayrı. Tatil uzayınca evimi çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ev özleniyor Şule, ne güzel bir his, değil mi?

      Sil