Bir Aylık Çelıncı Bir Gecede Yapmış Olabilirim

Kasım 01, 2021

 1- Karekterini tanımlar mısın?

Çok kolay ağlayıp hemen gülebilen biriyim. Azıcık inatçıyımdır. Çabuk sinirlenirim ama sinirli kalamam. Gergin ortamlar beni hasta eder. Unuturum bir de çokçana. Sabahları sıfırdan başlarım. Öyle işte.

2- Sana ilham veren kimdir?

Bütün güzel insanlar. Pes etmeyen tüm canlılar.

3- Telefonundaki 13. görselde ne gördüğünü ve hissettiğini yaz?

Telefonumdaki 13. görsele bakiim dedim ama hangi on üçüncü bilemedim. Bir sürü klasör var. Çoğunu da yayımlamışım bir önceki yayında. Bu mezarlık patates pürem pek hoş gözüktü gözüme :)



4- En son bitirdiğin okulundan bahseder misin?

En son İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İşletme Mühendisliği programından mezun olup yüksek möğendis olduydum. Yıl 1994.

5- Giyim ve makyaj tarzını tanımlar mısın?

Makyaj tarzım var mı bilmiyorum. Hafif bir göz farı, rimel ve ruj. Spor giyinmeyi severim.

6- En sevdiğin TV dizisi hangisidir?

Öyle uzun zamandır dizi izlemiyorum ki.. Hastane ve polisiye dizileri severim çoğunlukla. İkinci Bahar dışında izlediğim bir Türk dizisi olmadı sanırım.

7- En sevdiğin müzik türü ve sana hissettirdikleri nedir?

Rock müzik severim. Bana mutluluk ve enerji verir. İçimdeki çığlıkları seslendirip negatif enerjimi atmamı sağlar.

8- Gitmek istediğin yerler neresidir?

Daha önce görmediğim her yere gitmek istiyorum :) Dünyada ama. Uzayı falan göreyim gibi bir derdim yok.

9- İlk aşkın?

Ayhan Işık. Zaten Kürşad'ın ilk adının Ömer olmasının sebebi de o. Ehehe, altı yaşındaydım, filmde ismi Ömer'di adamın, Ayhan'ı ne bileyim ben canım :D

10- Kardeşlerin var mı? bahseder misin?

Az önce bahsettim :) Canımın içi bir erkek kardeşim var.

11- En sevdiğin kitap hangisidir?

Yaa, bu en sevdiğinle başlayan sorularda ben erör veriyorum. Çok sevdiğim kitaplarım var, en sevdiğim diye bir şey yok :)

12- Kendine ait 10 özellik nedir?

Hımmm

  1. Güler yüzlüyüm ama çok da asık suratlı gözükebiliyorum.
  2. Müziksiz zaman geçirmem.
  3. Seyretmiyorsam evde açık televizyona asla katlanamam.
  4. Sohbet programlarını sevmiyorum, açık oturumlara falan hiç dayanamıyorum, hele telefonla birilerine bağlanıp konuşuyorlarsa üç saniye dinleyemiyorum.
  5. Kulağımda müzik olmadan sokağa çıkmam. Başkalarının konuşmaları da beni çileden çıkartabiliyor yollarda :)
  6. Toplu taşımaya binmeyi severim.
  7. Salatalıkları önce dikine dörde bölerim.
  8. Patates yemeği yerken patatesleri ezerim önce. Ezmeden yersem patates yemeği yiyormuşum gibi gelmiyor :D
  9. Aynı anda üç dört kitap okuyabilirim.
  10. Kitabı sevmediysem bitireceğim diye uğraşmam. 

13- Bu günle ilgili serbest yazar mısın?

Eveet, yeni bir hafta ve yeni bir aya girerken bu keyifli meydan okumayı yaptım.

Bu ay listelerim, kendi kendimle mücadelelerim, iki senedir gitmediği bilimum doktor kontrollerimle geçecek.

Listemin ilk maddesi evdeki parti sonrası dağınıklığı kaldıemak olsun. Saat sekiz, sporuma kadar bir saat var. Parti malzemeleri o zamana kadar yerine yerleşebilir diye düşünüyorum. Hadi bakalım.

Hepinize mutlu haftalar.


14- Birinden aldığın dersi yazar mısın?

Ben en çok çocuklarımdan ders aldım sanırım.

15- Gelecek hedeflerin nelerdir?

Sağlıkla, huzurla, mutlulukla yaşamak :)

16- Annen ve Baban hakkında bahsedermisin?

Sevgi dolu, bilgili, kültürlü ve sanatçı ruhlu anne babaya sahibim. Çok şanslıyım bu konuda.

17- Bir anını paylaşır mısın?

Bütün anılarım bu blogda :) Her gün paylaşıyorum.

18- Kimi, neden özledin?

Babamı

19- Senin kalbini kazanmak isteseler neler yapılması lazım?

Dürüst, içten, sade, pozitif, yapıcı insanları severim.

20- Bekar ve mutlu mu? Evli ve mutlu mu?

Hiçbiri. Mutluluğun bekâr ya da evli olmakla bi alâkası yok bence.

21- Seni neler mutlu eder?

Huzurlu ortamlar, yeni yerler görmek, konsere gitmek , tren yolculukları, ağaçlar, deniz, sevdiklerimle sohbet, yemek yemek, çiçekler, fotoğraf çekmek, parti hazırlamak, çocuklara oyunlar planlamak, kitaplar, filmler, tek başıma vakit geçirmek, puzzle yapmak, ışık oyunları, kuş sesleri, havadaki ya kokusu, kar sessizliği, sonbahar renkleri, bahar coşkusu...

22- En sevdiğin film?

Yine en sevdiğimli soru :)

23- Mutluluk ile ilgili yaz?

E yazdım ya :)

24- Şu an kaçabilseydin nereye giderdin?

İrlanda'ya. Metos'la kışın İrlanda'ya gidip sokaklarında amaçsızca dolaşıp üşüdükçe İrish pub a kendimizi atma hayalimiz var.

25- Herhangi birine mektup yaz?

Sevgili Handan. Bugün 1 Kasım Pazartesi, ve sen yeniden sağlıklı beslenip her gün spor yaptığın düzene geçmeye karar verdin. Lütfen uygula. O karbonhidratlar sana hiç yaramıyor ve oburluğunla bir şekilde başa çıkmak zorundasın.

Ayrıca kendine uğraşacak güzel şeyler bul, elindeki telefonu bırak. İnstagrama bakıp durma. Kitabına gömül. Oyunları sildin, güzel, şimdi de sıra amaçsızca internette gezinmeye bir Son vermekte.

Son olarak. Aradığın evi bulacaksın. Umudunu yitirme. Ve yeterince enerjii yoğunlaştırırsan o küçük kitapçı dükkânını da açabilirsin. Seni orada hayal edebiliyorum.


Haydi enerjin bol olsun. Sağlıkla, huzurla, mutlulukla kal.


26- Aşkla ilgili yaz?

Aşkla ilgili yazılmaz ki, söylenir :)



27- En iyi arkadaşın kimdir ve özellikleri?

Yine en sorusu :) Bana benzeyen, mutluluğumla gözleri gülen, üzüntümü yürekten hisseden, aynı fikirde olmasa bile düşüncelerime saygılı, her zaman yanımda olduğunu bildiğim canımın içi arkadaşlarım var. Çok şükür.

28- Ünlü aşkın var mı?

Johnny Depp, Gary Oldman, Tom Hiddleston felan, sevdiğim bir çok ünlü var. Ama asıl 16 yaşındaki Handan'ın odasının duvarları aşklarıyla doluydu :D

29- Birini üzdün mü?

Üzmedim diyebilecek kimse var mı bilmiyorum. Her ne kadar bu konuda aşırı hassas olsam da bilmeden üzmüş olabilirim.

30- Chalange hakkında ki düşüncen?

Özlem'de okurken hoşuma gitmişti, tam günlük yapamasam da ayın sonuna hepsini yetiştirdim, keyifli oldu :)

31- Bana tavsiye edebileceğin 5 tane blog adresi ( yerli ve yabancı)

Efendim bu sayfanın biryerlerinde izlediğim blogların listesi var, sizi oraya alayım ben :)

Sonradan Eklenen Not : 

Can nezle oldu. Nezleyken açık kalp ameliyatı geçirecek gibi davranan birisi varsa odur. Şimdi test yaptırmaya gitti,  çünkü daha önce hiç böyle kötü olmamışmış. Pöh. 

Metehan  nane molla. Üşüttü mü naptıysa o da. 

Bilgehan Istanbul kartınu kaybetmiş. Evde yarım saat aradık. Yok. (Neden acaba, hiç de dağnık değildir)  Başka kart verdim, hes kodu tanımla git dedim. Üsküdar'dan arıyor, telefon hattı kesilmiş. Fatura ödenmemiş. İnterneti de yok dolayısıyla. Naptı en son bilmiyorum. Telefon hattını değiştirmiştik, numara aynı diye Can otomatik ödeniyor sanmış. Aynı şapşikliği geçen sefer de yaptıydı.

Spor yapacaktım, trafikten hocamız yetişemiyor.

Annemi arayayım geç çıkarız ya da yağmurdan çıkmayız yürüyüşe diye,  çarpıntısı tutmuş gece. 

Ayyyyy.

Ben güya güne ful enerji başlayacaktım. Bu kadar da üstüne gidilmez ki bir insanın..



Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Katılım için sağol...
    Hasta olanlara geçmiş olsun.
    PĞatatresleri ve karnıbaharı ezerek ve pul biberli yerim bende:))
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir meydan okumaydı, severek yaptım.

      Teşekkürler.

      Ezerek suyu da karışıyor, çok lezzetli oluyor, değil mi :)

      Sil
    2. kesinlikle, boğazdan kayması muhteşem:))

      Sil
  2. Canım bir flu var bir de "men-flu" :))) Şaka bir yana ama erkekler hasta oldu mu offf mızmız mızmız, yatak döşek... hiç çekilmiyorlar. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

    1, 12 ve 25. sorulara verdiğin cevaplara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla gerçekten de var bir men-flu :D Teşekkürler.

      Hangi sorularmış onlar diye tek tek baktım :D

      Sil
  3. Mezarlık patates püresi mi?:) Ağzıma ölü kemikleri geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aslında gerçekten de geliyor biliyor musun :) O içşne sapladığım krakerler yumuşadığından içine saplı kalıyor, püreyi yerken arada ağza geliyorlar :D

      Sil
  4. Patatesi ezerek yemeyi bende severim üzerine de pul biber serperek. Mezarlık püresi çok ilginç nerden aklına geldi alemsin. Hastalara geçmiş olsun. Bilgiç ne yapmış merak ettim şoför bindirmez çünkü. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mezarlık patates püresi bizim cadılar bayramı partimizin simgesi oldu, her sene yaparım :)

      Bilgiç tek kullanımlık bilet almış, öyle gidip gelmiş.

      Sil
  5. Patates püresi efsane görünüyor. Eline sağlık.

    Eğer kitabı sevmiyorsam ben de bitireceğim diye uğraşmıyorum artık. Ya atlayarak okuyorum ya da hiç okumuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)

      Okumaya çalışırken öyle vakit kaybediyordum ki eskiden, ona harcadığım zamanda sevdiğim üç dört kitap biter. Bunu fark edince bıraktım :D

      Sil