Pek Sosyal Bir Hafta

Şubat 07, 2021

Bu hafta bizim evin trafiği yükseldi, her şey üst üste geldi. Umarım virüssüz, belasız atlatmış oluruz.


Salı günü mahalleden arkadaşımla karavanda buluştuk. Biraz sohbet ettik.


O akşam Can'ın yeğeni geldi cuma gününe kadar bizde kaldı . Zira kar yağdığında düşüp kolunu kırmıştı. Biraz diğer amcasında kaldı, biraz da bizde kalsın istedik. 


Bu arada Bilgiç iki haftadır okula gidiyor. Kurslar açılmış ya. İki haftalık kurs ne işe yarayacaksa. 


Erken kalktık,  çamaşır miktarım arttı. 


Bu hafta sonu da Bilgiç üç günde oyun yapma yarışmasına katıldı. Üniversite arkadaşımın kızı da bize kalmaya geldi. Oyun kodluyorlar. Bu arada bir arkadaşları da gündüzleri gelip onlara katılıyor. 


Aynı üniversite arkadaşımın eşi de Can'la masa tenisi oynamaya geldi cuma akşamı. Biz de güya virüs var diye buluşmuyoruz,  hahaha =D


İşte böyle bir haftaydı.  Bütün bir seneden daha çok misafir ağırladım. 

Şimdi gidip yemek yapmaya koyulayım. 


Siz de fotoğraflara sakladığım şarkılardan şansınıza ne çıkarsa alın :)

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Tabii ki şubat ayının prensesi mimozalar,şarkısı d güzelmiş.
    E siz baya açılmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini de tavsiye ederim izlemediysen Mehtap. Dga doğrusu belgesel gibi. Buena Vista Social Clup.

      Valla istem dışı açıldık. Neyse ki havalar sıcak da kapı pencere hep açık diye kendimi avutuyorum.

      Sil
  2. Fotoları görünce kesin içlerinde şarkılar vardır dedim. :)
    Ya acaba komplo teorileri doğru mu? Belki bu grip her zamanki griplerden! Artık bilemiyorum? Şimdi şarkılara tıklayayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sırf fotoğraf ve şarkı olacaktı da gevezeliğim tuttu :)

      Sanmıyorum her zamanki griplerden olduğunu Müjde, boş ver, öğrenmeyelim de neye benzediğini :)

      Sil
    2. Aayyyy....siyah beyaz o eski filmler....Dean Martin....That's Amore...ah Handan yani şu virüslü günlerde nasıl da içim acıyor...keşke 60'a ışınlansak

      Sil
  3. Gün batımı fotoğraflarınızı çok beğendim.. Şarkılar ayrı bir keyiflendirdi teşekkür ederiz :)
    Umarım virüs size gelmeden bu haftayı atlatmışsınızdır.. Gerçekten artık kimsenin tahamülü kalmadı evlerde durmaya, kendini sakınmaya ama mecburuz da mecbur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlardan ilki gün doğumu fotoğrafı DoDe :)

      Umarım atlatmışızdı. Bizimkisi sıkıntıdan değildi, sağlık meseleleri olunca yapabileceğimiz başka bir şey yoktu. Birbirimize yaklaşmadık, kapı pencere açtık bol bol, ayrı odalara dağıldık. Elimizden geldiğince sakındık. Ama yine de belli olmaz tabi .

      Sil
    2. Renkleri o kadar güzel ki gün batımında olur sadece diye düşünüp, inan ikisini de gün batımı sandım :)
      Sağlık her şeyden önce gelir, baya da dikkat etmişssiniz, bence bir şey olmamıştır.. Hem kendimden biliyorum dört beş gün içinde hemen vücudun sinyal veriyor ağrı olarak :(

      Sil
    3. Herkes öyle zannetmiştir bence :)

      Bakalım göreceğiz bir şey olup olmadığını. Hepimiz sağlıklıydık ama belli olmuyor bu işler.

      Sil
  4. aaa oyunlar steam platformu üzerinden çıkarsa haber verin ayol, satın alalım oynarız :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu olurlar oynanırsa :D Haber veririm tabi :)

      Sil
  5. Ooo... lambada...
    Tanıdık bir melodi çocukluktan.
    Ve resmi acayip hoşuma gitti. Tam üzerinde oynamalık bir resim. :)))
    Allah'ın izniyle birşey olmaz Inşaallah.
    Gerçi benim ablam annem yüzünden yatıya torun falan kabul etmiyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılan çaydanlığı tam karşıma koydum, bari seyredeyim diyerek, onun fotoğrafı :D

      Ben de anneme bir senedir dokunmadım, toplamda beş defa evine girdim, onlarda da balkonunda oturdum Hayalperest.

      Sil
    2. Bizde öyle. Eve gidiyoruz ama mesafeliyiz. Gerçi annem durmuyor torunları görünce sarılıp öpüyor:))

      Sil
    3. :) Dayanılır mı onlara :)

      Sil
  6. Ba-yıl-dım! Fotolara da şarkılara da <3 Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. O eski vazo, dantel ve kırmızı çaydanlık...❤️🧿

    YanıtlaSil
  8. wow~ These pictures are so beautiful!

    YanıtlaSil
  9. En sevdiğim şarkılardan biri çıktı bana :) La Bamba 🌸 Fotoğraflar şahane gerçekten. Özellikle gün batımı olanlar. Başarılar dilerim oyun kodlama hep yapmak isteyip yapamadığım bir şey oldu umarım onlar başarırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o fotoğraflardan bir tanesi gün doğumu :)

      Teşekkür ederiz, oyunu bitirip yarışmaya soktular, şimdi geliştirme plânlarındalar.

      Sil
  10. Bu kadar yakın temastan sonra inşallah bir şey olmamıştır, dua etmekten başka yapacak bir şey yok. Fotolar da , şarkılar da harika. Ben pembe çiçeklere bayıldım, Dean Martin çıktı, bana rahmetli babamı hatırlattın Handan. Ben bir gün youtube'dan bu şarkıyı dinlerken , sesini biraz daha açsana deyip ,o da nakaratlarda eşlik etmeye başladı. Çok şaşırdım, babacığım neler bilirmiş diye. Üstelik Dean Martin'e de benzerdi, hatta ondan daha yakışıklıyı bana göre <3 Nur içinde yatsın. Sen de sağol, bana bu güzel anıyı hatırlattığın için
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur içinde yatsın babacığın Çenebaz. Ne güzel denk düşmüş.

      Sil
  11. Yok yok olmamıştır bir şeycik :) İnşallah.
    Thats amooooore <3 Ay bu şarkı birbirleri ardına çok erken vefat eden Leylâ teyze ile Bahattin Amca'nın şarkısıydı..... Hem hüzünlendim hem de gülümsedim çünkü çocukluğum ve ilk gençliğimin bir çok gününde bu şarkıyı açar birbirlerine kur yaparlardı. Ah bu bahar dalları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çok insanı andık bu şarkı sayesinde. Nur içinde yatsınlar.

      Sil
  12. Oğlunun kodlama bildiğini bilmiyordum. Geleceğin mesleği diyorlar bunun için. Umarım geliştirir ve iyi yerlere gelir.

    YanıtlaSil