Tatil 5. Gün (Son) : Abant Gölü

Şubat 02, 2021


Sabah kahvaltı sonrası gölün çevresinde yürüyüşe çıktık. 


Pişt, numara yapma bakiim Can :D


Şu kafenin önünde büfeler açıktı. Biz dışarıdan bir şey yemiyoruz ama Abant'a gitmek isteyenlerin haberi olsun buradan alıp piknik alanlarına gidebilirsiniz.








Donmuş gölün üzerinde :)








 



En sevdiğim pozumla bitirelim tatil anılarını. 

Bakalım bir daha ne zaman kaçamak yapabileceğiz.

Not: Karlı şarkılar saklı fotoğraflarda :) 

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. abanta 20 yıl önce sonbaharda gitmiştim. çok güzeldi. karda da çok güzelmiş. sizin ailecek enerjiniz de müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharda da harika olur eminim ki Tosbağa Günlüğü :) Teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Resimler bembeyaz ve çok güzel.
    Benimde canım bunu çekti şimdi
    😂

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflara bakarken üşüdüğümü hissettim.
    Selam sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava yumuşacıktı, üşütmeyen cinsten :)

      Sil
  4. boluya da gitmek nasip oldu bana çok güzel yerler orası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört mevsim güzeller. Karavan olunca daha sık gideriz şimdi diye düşünüyorum :)

      Sil
  5. Ne guzel manzaralar. Iyi gezmeler. :)

    YanıtlaSil
  6. Eski günlerimi hatırlattı. Hem yazını hem kışını bilirim Abant'ın. Karavanı göremedim. Özellikle geceleri yollara dikkat edin. Gerçi işi pilota bağlamışsınız ama yine de dikkat:) Bir gün Abant'tan çıktım, otoyolda giderken vızır vızır bütün araçları sollayıp gidiyorum. Bir yandan da Allah Allah diyorum bu araçlar niye bu kadar ağır gidiyorlar. Huylanmaya başlamıştım, iyice yavaşladım ve hafifçe frene dokundum. Arabanın arkası bir yalpa yaptı, korkumdan ödüm patladı. Hızımı öyle bir düşürdüm ki, arkamda ağır gidiyor diye dalga geçtiğim bütün araçlar teker teker gelip beni solladı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz de yavaş yavaş gittik Tyrha, karlı yollarda ne olur ne olmaz. Karavan diğer yayınlarda var, burada sadece göl çevresi :)

      Sil
  7. Oyy, oralara karavan ile gideceksin hocam, yerleşiceksin kuytu köşe bir alana, karavanın önüne kocaman bir mangal alanı, üstüne bir branda, atıcaksın sucuğunu, etini, onlar cızırdarken bir kırmızı şarap patlatacaksın.. Vallahi canım çekti aaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki göl kenarında karavan park etmek yasaklanmış, mecburen karavan park yerine çıktık. Orası da yukarıda kalıyor. Gerçi ağaçların altında olduğundan orayı da sevdim.

      Sil
  8. Bu kez 3.denemede buldum içime sinen şarkıyı :D
    "Let it go" :)

    Fotoğraflar yine şahane!

    YanıtlaSil
  9. Abant'a bir kere gitmiştim, burası karla çok güzel olur demişti mi sabahına kar yağdı azıcık. Sabahım seyrinde kar erimeden çıkmıştık yürüyüşe. Ne mutlu olmuştum ♥
    Daha nce böyle keyifli gezileriniz olsun Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar gerçekten çok yakışıyor buraya. Karsız halini henüz görmedim ben ama karavanla gideriz yine diye düşünüyorum.

      Amin :)

      Sil
  10. Bayıldım yine yeniden, hep :) Bizdeki karla aynı boy kar var Abantta, ilk fotoğraftaki kar meleğini görünce, ah dedim demek ki aklın yolu da bir! :))) Oralar hem de insansızken, şimdi ne güzeldir, yolunuz açık olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış tatilinin en güzel yanı insansız olması. Gerçi burası haftasonu eminim doludur, zira hem Ankara'dan hem İstanbul'dan bir sürü gelen oldu haftaiçinde bile.

      Sil
  11. Ah Abant.. Memleketim.. Her mevsimi ayri güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir tek kışını fördüm ama karavanla gideriz yeniden diye düşünüyoruz :)

      Sil
  12. yıllar önce gitmiştim bayılmıştım inşallah yine nasip olur resimler harikaaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah B. Darısı başınıza diyeyim. Biz 24 yıl sonra gittik ilk defa :)

      Sil
  13. Abant'a bir kez kışın gitmiştim,karların o pırıltılı hali şahaneydi. Yazı ayrı kışı ayrı güzel yer.

    YanıtlaSil
  14. Mehtap'a katılıyorum, her mevsimi ayrı güzel şu Abant'ın. Hâttâ o civarın. Ne iyi etmişsiniz. Keyifli gezileriniz olsun!

    YanıtlaSil