Bardağın Hatırlattıkları :)

Şubat 12, 2021


 Sanırım kalan son iki bardağı vitrine yerleştireceğim.


Bunlar benim için çok özel bardaklar. Üzerlerinde 1999 ve 2002 yazıyor , iki çocuğumun doğum yılları.  İnanılmaz gibi :)


Ayrıca bu bardaklara baktıkça Bilgehan karnımda izlediğim o harika Dünya Kupası'nı hatırlıyorum. Üçüncü olduğumuz hani.


Ve bir de isim koyma hikâyemiz. Hâlâ ismini bulamamıştık oğluşun. İlk maçımız Brezilya  -Türkiye. Can'a dedim ki,  ilk golü kim atarsa onun ismini verelim. Eee Ronaldo falan atarsa dedi bana. O zaman da Rüştü deriz artık, çocuğa açıklamak biraz zor olabilir ama diye cevapladım :)


Eee bizim oğlanın göbek adı neymiş, bulabildiniz mi?  İşin komiği ikisinin de göbek adı aynı :)


Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. O maçı biliyorum da gölü kim attı bilmiyorum
    :))

    YanıtlaSil
  2. Ya unutulmaz gol ve Hasan Şaş :) Dün gibi :(

    YanıtlaSil
  3. Futbolla zerre ilgilenmem ama google sağ olsun Hasan'mış:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Çok fanatik biri değilimdir ama bakın o zamanlar maçları kadın erkek izleyebiliyor, üzerine yorum yapabiliyor... Bu muazzam bir şey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde bütün kupa maçları maaile izlenirdi. Şimdi de kaçırmam :) Ama lig maçlarını izleyemiyorum, sıkılıyorum.

      Sil