Bu Sabah

Şubat 18, 2021


 Günün ilk ışıklarıyla yıkanan çatılar, kuşların tatlı şarkıları. 

Yaşlanıyorum artık blogcum, dün misafir ağırladım bugün pert. Oysa ev dandini, kalkıp etrafı toparlamam, çamaşır yıkamam, mutfağı düzeltmem falan lâzım ama şu koltuktan kalkacak halim yok. Bir de ne bulsam yedim. İğrenç. 

Şu kitabımı okuyayım bari. Sonra belki kalkarım ayağa.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Bense kaç gündür spor yapmıyorum.
    Iyice boşladım. Verdim ya kilo. Halbuki göbek duruyor hala. Az çabalasam gidecek.
    Evi süpürdüm bende o kadar.
    Yollar karlı diye pazarada gitmedim.
    Hayırlı kandiller olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşlama sporuuu. Spor bana kilo verdirmiyor ama benim yaşımda sporsuz yaşamanın negatif tarafları ortaya çıktıkça keşke daha önceden başlasaymışım diyorsun :)

      Hayırlı kandiller :)

      Sil
  2. Misafir gelip gittikten sonrası gerçekten insan için çok vahim bir durum :) Dağınıklığı topla, tekrar süpür, bulaşıkları yıka ve yerleştir :))) Zor iş yani :)
    Kolay gelsin çokça :)
    Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün toparlanacağım umarım. Herkes ayağımın altındayken iş yapasım da gelmiyor ama haftasonu kıyı köşe ufaktan dalmaya başlamalıyım.

      Teşekkür ederim.

      Hayırlı kandiller.

      Sil
  3. Evde otura otura hamladık bence Handan. Hareket berekettir diye boşuna demiyorlar ;) Yaşla ilgisi yok diye şeyettim :))))))))

    YanıtlaSil
  4. Oturdukça hiç hareket edesim gelmiyor, iyice tembelleştik :((

    YanıtlaSil
  5. Misafir kısmını bilemiyorum ama gökyüzü rengi, video harika:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökyüzü gerçekten de harikaydı. Donuyordum o videoyu çekerken :D

      Sil
  6. Yaşlılıktan değil de pandemiden bence. Hareketsizlik, hareketsizliği getiriyor:)

    YanıtlaSil
  7. Boş ver, arada bir otursan da olur, hep hareket halindesin zaten Handancım:) Öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle oturdum Sezer, görmezden geldim çevremdeki pespayeliği :D

      Sil
  8. yaşlanmıyoruz Handancım sağlıkla yaş alıp olgunlaşıyoruz sadece...Olsun misafir güzeldir şenliktir ...Koronadan beri kimseyi alamadım ..gidemedim...nasıl ihtiyacım var sosyalleşmeye halbuki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ay bir sosyalleştim ki sorma. Üst üste yatılı misafir ağırlamam gerekti.

      Yaşlanmıyoruz di mi :D

      Sil
  9. video ne güzel ya huzur veriyor
    ben de bugün bakım günü ilan edecektim ama hava çok soğuk olduğu için üşendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video çekmek pek aklıma gelmez ama kuş sesleri ile birlikte çok güzel gözükünce çekeyim dedim :)

      Sil
  10. Ben artık isyan bayrağı çekeceğim bu ev işlerine vallahi yüreğim tükendi soyha ev işleri hiç bitmez oldu 😂 birde üstüne kilo aldık o da cabasi oldu vallahi 😀😊 seviyorum seni güzel kadın 😘😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kşam sekizden ertesi gün on ikiye kadar sadece su içerek durmaya başladım Özlem. Sonra ekmeksiz kahvaltı. Akşam beş altı gibi de yemek. Çok işe yaradı. Bak dene :)

      Sil
  11. Yaşla da ilgisi olabilir tabüü, lakin aynı işleri dönüp dönüp yapmakla, üstelik de evde yaşayan diğerlerinin işlerini yapmakla alakası var sanki. Evet evet biliyorum, kendileri yapsınlar, sonra sen arkadan tekrar yapıyorsun ama. En azından bizim evde böyle işliyor durum 😤. Ay bırak, bugün de yapma, yarın yaparsın 😬😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde işleri yapmaya gönüllü tek bir erkek var. Diğerleri söylerken de yüreğimi tüketiyorlar. Pandeminin başında baktım iyice tepemin tası atıyor bıraktım onlardan bir şey beklemekten. Ben de en yapılması gerekenler dışında ellemiyorum. Ama şu an üzerime üzerime geliyor ev :O

      Sil