Karavanın Son Halleri

Şubat 14, 2021

 


Sincap'ta çektiğim son video. Aldığımızdan beri geçen 2,5 ayda eklediğimiz her şeyi anlattım. Uzaktan kumandalı arabaya çevrilmiş halini çektim :D

Ufukta bir gezi gözükmüyor. Şimdilik hazır ve nazır bizi beklemekle meşgul :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ne güzel herkesin bir karavanı olmalı böyle hep sağlıkla gezebileceği... Umarım korona biter bitmez çok güzel yerleri gidip görürsünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım :) Bi boşluk yakalasam koronada da dolaşabileceğim de. Evini yanında götürünce en güvenli dolaşma oluyor.

      Sil
  2. uzaktan kumandalı hali müthiş bir özellik. hahaha paralel parkla sıkıntısı olan ben seyrederken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arbalara da yapmaları gerek acilen. Aslen doksan derece dönen tekerlek icat etmemiş olmalarına gıcığım, aya gidene kadar şunu halletseydiniz önce :D

      Sil
  3. İzlerken, karavanı kocaman bir uzaktan kumandalı oyuncak haline getiren cihaza şaşırmış ve onunla ilgili yorum yazmayı düşünmüştüm, ama tuvalet sahnesine gelince, bir tuvaletten söz ederken tercih edilebilecek en keyifli fon müziğiyle birlikte anlatımı dinledim ve bu deneyime değinmem gerektiğine karar verdim :) Öyle ilginç bir kesit ki insanı tuvaleti kullanmaya heveslendiriyor :) Daha başka şeyler de yazasım geliyor, ama cümleler dilime düşerken bile güldüğümden yazmaya geçemiyorum :) Bu arada karavanı kocaman bir uzaktan kumandalı oyuncak haline getiren cihazdan da söz etmişim fark etmeden, ne güzel bir şeymiş o :) Sağlıklı kamplar ve yolculuklar olsun :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, baktım çok .oktan meselelerden bahsediyorum arka plâna müzik koyayım da konu dağılsın dedim Mutlu :D Bak hemen yakalamışsın yine :)

      Sil
  4. harika
    bol gezmeli günler yakında gelsin inbşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatma, ben de bekliyorum bakalım :)

      Sil
  5. Sağlıklı, neşeli ve mutlu gezmeler:)

    YanıtlaSil
  6. Hocam cihaz biraz bizim çok sabırlı trafik sürücülerimiz için yavaş kalmıyor mu :))) ay bulmuş da bunuyor :) iyi günlerde kullanın efenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazsız hali daha yavaş olduğundan öpüp başlarına koysunlar :D

      Sil
  7. Şahane! İçi de dışı da :) Kazasız belasız, keyifli neşeli yollar olsun!

    YanıtlaSil