Kış Okuma Şenliği Sonu

Şubat 28, 2021

 Şubat da bitti işte, bir şenliğin daha sonuna geldik. Pek okuyamadığımı düşünmüştüm ama geçen şenlik kadar olmasa da idare etmişim.

1.Kategori (10 puan): İsminde “KIŞ” mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların “KIŞ” mevsiminde geçtiği bir kitap.

Puslu Kıtalar Atlası / İhsan Oktay Anar / İletişim Yayınları /238 sf

2.Kategori (10 puan): Anton Pavloviç Çehov veya Virginia Woolf veya Jack London'dan bir kitap.

İntihar / Jack London / Milliyet Romanları / 262 sf

3.Kategori (10 puan): Mehmet Akif Ersoy veya Necip Mahfuz veya Ahmet Mithat Efendi'den bir kitap.


4.Kategori (10 puan): Hasan Ali Yücel Klasiklerinden bir kitap.

İvan İlyiç'in Ölümü / Lev N. Tolstoy/ İş Bankası Yayınları / 83 sf

5.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

6.Kategori (20 puan): Şiir ve tiyatro türünde iki kitap. 

                                      (bir şiir bir tiyatro yada iki şiir yada iki tiyatro türünde kitap olabilir)

Orhan Veli Kanık / Muzaffer Uyguner /Varlık Yayınları / 86 sf

Satırbaşı / Şemsi Belli / Ak Kitabevi / 153 sf

7.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengin Mavi olan iki kitap.

Profesör ve Hizmetçi / Yoko Ogowa / Pegasus Yayınları / 198 sf

Bana İkimizi Anlat / Ahmet Batman / Destek Yayınları / 183 sf

8.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kendi adınız ve soyadınızın başharfleri ile başlayan iki kitap.

Hipnozcu / Richard Bach / Aprıl Yayıncılık /160 sf

Kimse Sana Karşı Değil /Kadriye Koba / Sapiens Yayınları / 120 sf

9.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adında aynı kelimeler geçen üç kitap.

                                    (*kitapçı dükkanı, kitap hırsızı, kalp hırsızı gibi üçünün ortak kelimeleri olmalı

                                    *pencere, pencereden, pencereler gibi aynı kelime üç kitapta da olabilir.. 

                                    *Eski Kahramanlar, Eski Fotoğraf, O Eski Mahalle, gibi.. )

Yani Rüzgâr Her Şeyi Alıp Götürmeyecek / Richard Brautigan / Altıkırkbeş Yayınları / 71 sf

Eğer Biz Biz Olmasaydık Olabileceğimiz Diğer Her Şey / Albert Espinosa / Pegasus Yayınları / 210 sf

Her  Şey Aydınlandı / Jonathan Safran Foer / Siren Yayınları / 310 sf

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri K, I, Ş ile başlayan 3 kitap.

Kan Bağı / Paul,Joseph Fronczak / Hep Kitap/  347 sf

Işıklar Sönünce / Agatha Christie / Altın Kitaplar /101 sf

Şeytan İşi / Hüseyin Rahmi Gürpınar / Atlas Kitabevi / 80sf 

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir üçleme yada bir serinin üç kitabı.

Kara Büyücü Üçlemesi

Büyücü Loncası (439sf) /Çırak (527sf) / Yüksek Büyücü (549sf)

Trudi Canavan / Pegasus Yayınları 


Toplamda

16 Kitap 160 puan

3617 sf      36 puan

Ekstra      150 puan

346 Puanla bu şenliği bitirmişim. Aferim bana :)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Tebrikler :)

    Bahar okuma şenliği ne zaman başlıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yarın başlıyor ama Nilgün ne zaman kategorileri yayımlar bilemiyorum :)

      Sil
  2. Maşallah tahtaya iki tık tık :)) Birçok kategoriyi tamamlamışsınız. Puslu Kıtalar Atlası'nı okumayı ben de istiyorum bahsini çok fazla duyuyorum şu sıralar. Kış mevsiminde geçeceğini hiç düşünmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puslu Kıtalar Atlası 'nı yine bitiremedim. Bu kaçıncı şenlikte yazıyorum, hiç sıra gelmiyor. Bundan sonraki ilk kitabım o olacak artık :D

      Sil
  3. Şenlik için aynı maddeleri doldurmuşuz ama 4. maddedeki kitabımı sevmediğimden yarım bıraktım, yoksa bitirişimiz bile aynı olacakmış😀 Ama ekstra maddeleri tamamladığımız için ayrı bir alkışı hak ediyoruz👏👏 Aynı azmi bahar şenliğinde de gösterelim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ve dördü yetiştiremedim Belle, bu hafta temizliğe dalınca kitaplar kaldı :)

      Sil
    2. 1. madde de tamamlansaymış aynı şekilde gitmiş olacaktık. Ama belki bahara kısmet olur😊

      Sil
  4. Dumbledore'un olayım, o koşturmaca içinde bunları tamamladığın için 10 puan da benden gelsin sana.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güzel kitaplar okumuşsun Handan tebrikler,

    YanıtlaSil
  6. kutluyorum iyi kitaplar seçmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım elimdeki kitaplar ne zaman bitecek Bahar :)

      Sil
  7. bir tek ivan ilyiçi biliyorum
    siz yağıon bu şenlikleri bana okunacak kitap adı çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  8. Yine beni geçmişsin Handan. Tebrikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim küçük çocuğum yok, seninki kadarken çocuklar hiç okuyor muydum acaba?

      Sil