Oyunlarını Bitirdiler

Şubat 08, 2021


Cuma günü başlayan yarış bu sabah sekizde sona eriyordu.  Dün gece üç buçuk gibi bitirmişler. Bakalım derece alabilecekler mi? 

Alamasalar bile böyle bir macerayla çok şey kazandılar bence. Zaten az önce henüz demo gibi olan oyunu geliştirecek fikirlere gömülmüşlerdi.

Bilgiç,  hiçbir şey yapamıyorum ben dediğinde ona söyleyebileceğim bir örnek elime geçtiği için ben de kazandım.

Oyunu merak edenler şuradan indirip bakabilirler. Küçük keyifli bir platform oyunu. 



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Vay canına! Ne harika gençler var <3 Tebrikler!

    YanıtlaSil
  2. Anaaaa, dün yüklesinler oynarız yazarken bu kadar hızlı bitirmelerini beklemiyordummm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir yarışmaydı, 3 günleri vardı. Demo gibi oldu, devamını getirecekler.

      Sil
  3. Hadi bakalım hayırlısı.
    Bir bakmışsın dünyanın sevdiği bir oyun olmuş.
    Hayalleri yüksek tutalım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım, başarılar, tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. Handan ben başlığı ve yazıyı okuyunca bir oyun oynamaya başlayıp bitirmişler diye düşündüm. Sonra yorumlardan anladım ne olduğunu. Yazıları sırasına göre okumazsan böyle olur :-) Umarım iyi bir derece elde ederler.

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler hepsine 👏👏👏

    YanıtlaSil