Karlı Pazar Yaşasınnn :D

Şubat 14, 2021


Biraz kitap keyfi.



Sonra ekmek almaya sokağa..



Her noktayı fotoğraflama isteğine sadece bu ladar engel olabilme :)



Eve dönünce çıtır ekmek ve simite abanarak tıka basa yemek :)



Annem de elmalı turta yapmış, midemde yer açılınca onu da yiyeceğim :)





Evi süpürüp bulaşıkları halletme.



Artık kendimi yap boz keyfine bırakabilirim.



Ne zamandır kar yağmasını bekliyordum bunun için.



Ohhh, bu sene de kış gördük çok şükür.






 Fotoğraflara eskiden yeniden yabancıdan Türkçeden aşk şakıları sakladım, tıklayın bakalım size ne çıkacak.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. U2 çıktı ki, en sevdiklerimden,
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelmiştin, bi sen bi ben çok seviyoruz bu şarkıyı :)

      Sil
  2. rafet el roman çıktı sağol:)) ben yar kendimi bildim bileli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rafet el Roman pek benim tarzım değildir ama bu şarkısı en sevdiğim aşk şarkılarından :)

      Sil
  3. Kar güzel şey, burada da yoğun yağıyor şu anda ama çiçeklere üzüldüm..

    YanıtlaSil
  4. Lewis Capaldi - Someone You Loved çıktı :)
    Fotoğraflarınız çok güzel... Kar ne kadar da güzel yakışmış... Evet soğuk dışarıda olanlar için çok zor ama bu manzara insanı dinlendiriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şarkıyı ilk defa Amerika'da dinlemiştim, bana o tatili anımsatıyor :)

      Allah sokaktakileri, zor durumda olanları korusun.

      Sil
  5. Bobby darin çıktı. Bildiğim bir Türkçe şarkı çıksaydı 😂
    Her biri ayrı güzel fotoğrafların.
    Bende bugün 3 lahmacunu götürdüm.
    😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an çatlayacak durumdayım, hiç abartmamışım, hiç :) Neyse, yarın dengeli beslenmeye devan, olur arada kaçamaklar :)

      Sil
  6. Ooohh yaşasııınn, yarasın Handanıma🧿❤️😘😘😘

    YanıtlaSil
  7. hocam sıcak turtanın kokusu burnuma geldi :D

    YanıtlaSil
  8. Artık son yazınızı okumadan tıklıyorum fotolara, Senden Daha Güzel çıktı:))
    Instada anket yapmışsınız puzzle mı kitap mı diye puzzle bir türlü yapamadığım için onu işaretlediydim... Kolay gelsin, resimlerin de yapbozun da manzarası şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapboza bugün başladım, kitabın bitmesini beklerseeem kar kaçacak dedim :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Çok güzel bir gündü❤
    Ben kârlı gunlerim kendime vakit ayırarak tadını çıkartmak için bir kaç yıl daha beklemeliyim sedan olsun tadını çıkar biz bir kaç yıl daha eldiven kurutup kakao pişirip kızları ısıtmak ile meşgul olacağız🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun da keyfi başka Sevgi :) Öpüyorum tatlı kızlarını kocaman.

      Sil
  10. Karı çok seviyorum Handan ama kedişler, köpişler aklıma gelince üzülüyorum. Şöyle yarım metre yağmalı ama öyle çok tadı çıkıyor. :) şimdi şarkılara tıklayayım.:) Bakalım Her Yerde Kar Var var mı?

    YanıtlaSil
  11. üçüncü fotoğrafa bayıldım, bayıldım! Sarı ve beyaz birbirine çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta bahar gibi havada mimozaların fotoğrafını çekerken kar yağarsa ilk işim bunları fotoğraflamak olacak demiştim Sezer :)

      Sil
  12. Ben hepsini sıradan dinledim :))) Mimozalar açmış yaaaaaa ah canım <3

    YanıtlaSil
  13. Favorim olan turtalı fotoğrafı seçtim. Senden Daha Güzel çıktı :-)

    YanıtlaSil