Bu Sabah Yapacak Onlarca İşim, Gelecek Misafirim Varken Kar Beni Benden Aldı

Şubat 17, 2021












Fotoğraflara hepsi birbirinden güzel  klasik müzik parçaları ekledim, tıklayıp alınız.
Ben de gözlerimi camdan alıp sporuma geçeyim şimdi :)
 

Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Günaydın Handan. Bende şu an işyerinde camdan aynı şekilde manzaraya bakıyorum çok güzel bir görüntü. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah o kadar kar olup öğleden sonra nasıl güneş açıp her şey eridi inanılmazdı Hülya. Neyse, sabah keyfimizi yaptık en azından.

      Sil
  2. Ilk resim. Bir ışıltısı var gibi.
    :)

    YanıtlaSil
  3. İyi ki almış kar seni senden :) Fotolar kartpostal gibi 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da var sanırım makinede kaldı son çektiklerim :)

      Sil
  4. Özellikle ilk resim cidden şahane! Keşke burada da öyle dolu dolu yağsa, tutsa kar. Üç dört haftadır haftanın bir günü öğlene kadar yağıp geçiyor düzenli olarak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolu dolu yağıp tuttu ama bir saate eridi burada da Zeynep :)

      Sil
  5. Dışarıda lapa lapa yağan kara bakarken bu fotoğraflara denk gelmem çok güzel oldu müthiş... Kar bir başka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün kötülükleri, çirkinlikleri örtüyor sanki.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Kar yağınca anladık ki, mevsim kış. Aksi halde mevsimleri şaşırmıştık. Evinizden çektiğiniz kar manzaraları çok şahane olmuş. Elinize, emeğinize sağlıklar dilerim. Allah izin verir de gelecek yılın Şubat ayı ile bu yılın Şubatını karşılaştıracağız. Çünkü, bunu ben hep yapıyorum. Kar, imdadımıza yetişti. Çünkü o kadar çok ihtiyacımız vardı ki, yoksa tüm umutlarımız yerle bir olacaktı.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kış gelmeden geçecek diye çok üzülüyordum Recep Bey. Baharın güzelliği kış soğuklarından sonra belli oluyor bana göre. Çok şükür bu sene de gördük :)

      Sil
  7. Birinci ve altıncı fotoğraf kartpostal gibi Handan, hatta seneye bunların çıktısını alıp atabilirsin yılbaşı kartı niyetine, çok hoş ya! Tabii ki Beethoven Moonlight Sonata buldu beni de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle diyordum Metos'a Ceren, bunları kart olarak bastırır, kar tanelerini de simleriz diye anlatıyordum :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok yağdı, çok çabuk geçti Sev :) Azıcık duraydı.

      Sil
  9. harika valla ne güzel Bir İzmirli olarak çok imrendim...Biz accık kar görcez diye habire dağlara tepelere tırmanıyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de az Spil'e gitmemiştik oradayken :)

      Sil
  10. resimler cidden şahane, bizim burada bir gece gündüz yağdı o kadar eridi gitti bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da bu kar öğleden sonra eridi anında.

      Sil
  11. Resimler çok güzel. Eline sağlık.

    Gayane - Sabre dance
    Sabır dansı diye okudum.:))
    Sabra ihtiyacım olan bir andayım çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da bir işarettir o zaman Zeugma. Gönlünce olsun her şey.

      Sil
  12. Ne kadar güzel resimler bunlar yaa bayıldımm :D tercihim birinci resimdi aahhh onada bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onu sevdim :) Teşekkür ederim.

      Sil
  13. Hepsi birbirinden guzel. Soguk sevmem, hemen hasta olurum ama manzara olarak kar manzarasi ayri guzel. Yine de Allah bu soguklarda disarida olanlarin yardimcisi olsun. Biz bakip mutlu oluyoruz ama hele ki bu donemde cok zorlananlar vardir eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin . Sıcacık ev olunca kar keyfi yapması güzel de dışarıda, aç açıkta kalanlara Allah yardım etsin.

      Sil
  14. off inanılmaz muhteşemlikte kareler, bayıldım...

    YanıtlaSil
  15. Şahane fotoğraflar çekmişsin yine ♥

    YanıtlaSil
  16. Çocukluğumuzun kartpostalları gibi Handan ❤️

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraflar çok güzel, moonlight sonata çıktı bana :)

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar şiirsel fotoğraflar. Kar fotoğrafları çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil